کد خبر: ۱۵۸۲۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه جباري هيچ مشکلي در سپاهان ندارد، گفت: هم باشگاه سپاهان و هم جباري حرفه‌اي هستند و به تعهداتشان پايبند.
محمد فرامرزي در پاسخ به وضعيت جباري و اينکه گفته مي‌شود مشکلاتي در اين تيم دارد و مي‌خواهد به استقلال برگردد، اظهار‌کرد: من نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا نشات مي‌گيرد. ما ديروز قبل از تمرين جلسه‌اي را با بازيکنان داشتيم و جباري هم در اين جلسه شرکت کرد و هم در ريکاوري و تمرينات حاضر شد.

به گزارش ايسنا ، وي با بيان اينکه جباري هيچ مشکلي در سپاهان ندارد، عنوان‌ کرد: جباري از بازيکنان خوب ماست و بنده به عنوان مدير تيم هيچ چيزي نديدم و شرايط خوب است.

فرامرزي با بيان اينکه جباري قصد رفتن به هيچ تيمي را ندارد، ادامه داد: هم جباري و هم باشگاه سپاهان حرفه‌اي هستند و به تعهداتشان پايبند.

وي با بيان اينکه ما براي برون رفت از مشکلات تمهيدات خاص خود را داريم، افزود: بحث‌هاي کارشناسي زيادي با بازيکنان و کادرفني شده و جلساتي را برگزار کرديم که تماما فني بوده چرا که مشکل ما در بعد فني است. آناليزهاي دقيقي انجام داده‌ايم و مطمئن باشيد سپاهاني متفاوت را برابر صبا خواهيد ديد.

فرامرزي در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه سپاهان قصد ندارد دستياري براي کرانچار جذب کند، يادآور شد: اگر خود کرانچار تشخيص دهد و نيازي احساس کند مطمئن باشيد باشگاه هيچ کوتاهي نمي‌کند، ولي کرانچار چنين درخواستي از ما نکرده است و باشگاه نيز هيچ کمبودي در کادرفني احساس نمي‌کند.

وي ادامه داد: کرانچار تنها نيست و 5 نفر را در کنار خود دارد و از کمک مربي خوبي به نام محمود کريمي بهره مي‌برد و تونچي و مربي بدنساز نيز در کنار کرانچار هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها