کد خبر: ۱۵۸۲۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه فجرسپاسي گفت: مسئولان شيرازي عرضه تيم‌داري ندارند و همين يک تيم هم نابود خواهد شد.
جعفر جعفري در خصوص پيروزي فجرسپاسي مقابل سپاهان پس از چهار هفته شکست اظهار داشت: سپاهان تيم خوب و پرمهره‌اي است. به هر حال بازيکنان ما هم زحمت زيادي کشيده‌اند و پس از چند بازي که نتوانستند نتيجه بگيرند با تغييراتي که کادر فني در تيم اعمال کرد، توانستيم به پيروزي دست يابيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه کادر فني سپاهان معتقد بوده فجرسپاسي روي اشتباهات سپاهاني‌ها به گل رسيده تصريح کرد: بازي دو بخش داشت. در نيمه اول بازي متعادلي داشتيم اما در نيمه دوم زمين و زمان دست بازيکنان فجرسپاسي بود. به هر حال به صحبت کرانچار احترام مي‌گذارم در فوتبال اشتباه هم رخ مي‌دهد. اگر ما کمي شانس داشتيم بايد چهار بر يک به پيروزي مي‌رسيديم.

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي در مورد اينکه آيا اين روند ادامه خواهد داشت، يادآور شد: به نظرم اين بازي تمام شده و بازيکنانمان هم آنقدر تجربه دارند که اين بازي را فراموش کنند. به هر حال ما امتيازهاي خانگي از دست داده‌ايم که بايد آن را در بازي‌هاي آينده جبران کنيم.

وي درباره ديدار هفته آينده مقابل تراکتورسازي تصريح کرد: تبريزي‌ها هزينه ميلياردي کردند اما بازيکنان‌مان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا بتوانند به برتري برسند.

جعفري درباره وضعيت زمين حافظيه گفت: بيش از يک ميليارد براي اين زمين هزينه شده و هم اکنون دست اداره کل ورزش و جوانان است اما به علت عدم رسيدگي به اين موضوع به احتمال زياد تا نيم فصل دوم زمين چمن خراب شود. ما پس از حافظيه ورزشگاه ديگري نداريم و در صورتي که نتوانيم در اين ورزشگاه ميزباني کنيم بايد به ورزشگاه دستغيب برويم البته فکر نمي‌کنم چنين اتفاقي بيفتد. زيرا شرکتي که چمن ورزشگاه را تامين کرده تعهد و گارانتي دارد.

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي درباره حمايت مسئولان از اين تيم تاکيد کرد: مسئولان تاکنون يک ريال هم به تيم کمک نکردند واقعا بايد شرمنده مردم و فجرسپاسي باشند. متاسفانه مسئولان زماني از خواب بيدار مي‌شوند که تيم نابود شده همه رشته‌ها در شيراز از بين رفته‌اند و تنها همين فوتبال مانده که متعلق به شهداست و خدا به اين تيم لطف دارد اما اگر نخواهند حمايت کنند اين تيم هم از بين مي‌رود. هم اکنون مشکلاتي داريم و در صورت عدم حمايت مشکلات بيشتر مي‌شود.

وي افزود: مسئولان انگيزه‌اي براي تيمداري ندارند آنها 90 دقيقه به ورزشگاه مي‌آيند تا تفريح کنند. تعصبي ندارند اصلا مسئولان شيراز عرضه تيمداري ندارند تا بتوانند تيم را اداره کنند. از اول سال دائم وعده و وعيد دادند و همه را سر کار گذاشتند.

جعفري در مورد اينکه آيا بين هيئت فوتبال شيراز و اداره کل تربيت‌بدني اختلاف نظر وجود دارد و همين موضوع باعث عدم حمايت مي‌شود، يادآور شد: من در جريان اين مسائل نيستم و دخالتي در اين موضوعات ندارم بايد از خود مسئولان در اين باره سؤال کنيم.

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي در خصوص اينکه پيرواني پس از بازي با گسترش فولاد در رختکن خداحافظي کرد اما مسئولان با اين موضوع مخالفت کردند، گفت: پيرواني به فکر آبرويش بود او به هر حال چندين سال زحمت کشيده اما ما نگذاشتيم چنين کاري را انجام دهد و به او گفتيم به کارش ادامه دهد. از پيرواني حمايت مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه آيا با وجود شکست مقابل تراکتورسازي نيز از پيرواني حمايت خواهد کرد، عنوان کرد: خود پيرواني مي‌داند نبايد به تراکتورسازي ببازيم. به اميد خدا که اتفاقي نمي‌افتد اما ما همچنان از پيرواني حمايت مي‌کنيم. زماني که تيم نتيجه نمي‌گيرد هر مربي باسابقه‌اي که باشد احساس شرمندگي و حقارت مي‌کند. به خود من هم چنين احساسي دست داده بود. پيرواني جزو سالم‌ترين مربيان است و بازيکنان او را دوست دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها