کد خبر: ۱۵۸۲۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: شايد اميري صالحي در سه ماه آينده متوجه شود که وزارت ورزش چيست.
امير عابديني در مورد انتخاب رضا اميري صالحي به عنوان سرپرست وزارت ورزش گفت: نمي‌دانم شايد فکر مي‌کنند در اين دوره سه‌ماهه تا معرفي وزير به مجلس براي رأي اعتماد يک دوره آموزشي هست تا اميري صالحي متوجه شود وزارت ورزش چيست. نمي‌دانم واقعاً بضاعت عقلي من به اين انتخاب نمي‌رسد.

به گزارش فارس ، مديرعامل سابق پرسپوليس در مورد اينکه چرا وزير ورزش همواره از بين افراد غير متخصص انتخاب مي‌شود، گفت: شايد تصور مي‌کنند در ورزش قحط ‌الرجال است. آدم‌هاي سياسي که به ورزش مي‌آيند اگر بخواهند ورزش را به روش سياسي اداره کنند مسير درستي را نرفته‌اند. آنها بايد ورزش را به روش ورزشي مديريت کنند. بارها گفته‌ام ارتباط عارفانه در ورزش بيشتر از ارتباط آمرانه است. اينجا براي پيشکسوت زنگ مي‌زنند و هنگام ورود ورزشکار به گود صلوات مي‌فرستند.

وي ادامه داد: البته مشکلات خاص ورزش حرفه‌اي را هم داريم اما شيرازه ورزش اخلاق و فرهنگ و منش پهلواني است. در رسانه‌ها و در صدا و سيما بيشترين برنامه‌ها براي تعميم و گسترش ورزش است. ورزش در بخش قهرماني شور و شعف ايجاد مي‌کند و ايرانيان در سراسر جهان به افتخارات تيم‌هاي ورزشي ايران مي‌بالند و آن را جزو هويت خود مي‌دانند. بايد متوجه شد که چرا تختي اسطوره است، چرا هنوز به پورياي ولي مي‌نازيم و حتي شاهنامه بيشترين هويتش را از منش پهلواني گرفته است.

عابديني در مورد اينکه حسن روحاني قول داده بود وزارت ورزش را به دست اهالي ورزش بسپارد اما خلف وعده کرد، گفت: من نمي‌دانم او چه قولي داده بود اما قرار بود ورزش به دست ورزشي‌ها سپرده شود که اين اتفاق نيفتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها