کد خبر: ۱۵۷۶۳۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت:‌هرموقع تيمم برنده شود از توپ‌ها شکايت نمي‌کنم و چون بازي قبلي برديم توپ‌ها باکيفيت است.
دراگان اسکوکيچ در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل پرسپوليس گفت: روز به روز بهتر مي‌شويم، مسابقات را با شکست آغاز کرديم اما اکنون شرايط بهتري داريم و فردا نيز مي‌توانيم بازي قوي‌تري ارائه کنيم. پرسپوليس تيم خوبي است اما تلاش مي‌کنيم شانس خودمان را داشته باشيم. خدا را شکر محروم و مصدوم نداريم.

به گزارش فارس،وي عنوان کرد: هر تيمي سبک بازي خاص خودش را دارد، مهم اين است که شرايط تاکتيکي خود را بتوانيم پياده کنيم و عملکرد مناسبي داشته باشيم.

سرمربي ملوان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اينکه آيا به عنوان يک مربي خارجي توانسته ارتباط خوبي با مردم انزلي برقرار کند، اظهار داشت:‌ مشکلي ندارم و براي کار کردن به انزلي آمده‌ام. افتخاري براي من است که در اين شهر کار مي‌کنم و اميدوارم نتايج ما نيز مناسب باشد.

وي در مورد اينکه فوتبال در ايران چه شرايطي دارد، گفت: نکته حائز اهميت اين است که مردم ايران فوتبال را دوست دارند. از لحاظ تکنيکي و فوتبالي خوب هستيم اما از لحاظ تاکتيکي مي‌توانيم ارتقاء پيدا کنيم.

اسکوکيچ در مورد اينکه ملوان در سال هاي اخير مشکلات مالي داشته است، عنوان کرد: مشکلات مالي تأثير منفي دارد اما من مربي هستم و تلاش مي‌کنم کارم را به بهترين نحو انجام دهم و اين مسائل به ما مربوط نمي‌شود.

وي در مورد شرايط توپ‌هاي ليگ برتر اظهار داشت: هر موقع تيم من با اين توپ‌ها گل بزند شکايت نمي‌کنم. بازي قبلي پيروز شديم پس کيفيت خوب بوده انشالله فردا نيز کيفيت خوب باشد.

اسکوکيچ در مورد قدرت خط دفاعي پرسپوليس يادآور شد: در همه جاي دنيا تيم‌ها نقاط قوت و ضعف دارند. در ايران هم شرايط به همين منوال است ما فردا با برنامه براي برد به ميدان مي‌رويم و مي‌گويم بهترين دفاع‌هاي دنيا نيز نقطه‌ضعف دارند.

سرمربي ملوان در مورد اينکه آيا در صورت نتيجه نگرفتن مقابل هوداران و اعتراض‌هاي آنها صبور خواهد بود گفت: کسي که مربيگري مي‌کند هميشه تحت فشار است. من نيز صبر خوبي دارم و تنها مي‌توانم در مورد خودم صحبت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها