کد خبر: ۱۵۷۵۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
اسکوچیچ:
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت که برای پیروزی به تهران آمده است و برای گلزنی به پرسپولیس برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ما روز به روز بهتر می‌شود درست است که لیگ را با شکست آغاز کردیم ولی روند رو به رشدی را طی می‌کنیم و برای بازی فردا می‌توانیم آماده‌تر باشیم.

وی در مورد تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و به آن احترام می‌گذارم ولی سعی می‌کنیم در این بازی شانس خودمان را هم داشته باشیم.

سرمربی ملوان همچنین عنوان کرد که بازیکن محروم و مصدومی برای بازی فردا ندارد.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مقابل پرسپولیس پیروز باشد، عنوان کرد: باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد زیرا تنها سبک بازی تیم ما نیست، سبک بازی حریف را هم باید در نظر داشته باشیم. چیزی که مشخص است این است که ما یک تیم هستیم.

وی درباره جو شهر انزلی و اینکه آیا به عنوان اولین مربی غیربومی با آن کنار آمده است یا خیر گفت: بله، چرا که نه. من مشکلی ندارم و برای کار کردن آمده‌‎ام.

سرمربی ملوان افزود: اولین نکته در ایران این است که مردم فوتبال را دوست دارند و فکر می‌کنم ایران میان کشورهای اطراف خود بهترین لیگ را دارد. بازیکنان ایران از نظر تکنیکی و فیزیک بدنی خوب هستند ولی فکر می‌کنم که از نظر تاکتیکی می‌توانند ارتقاء پیدا کنند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌هایی که در مورد مشکلات مالی ملوان مطرح می‌شود آیا او نیز با این موارد مواجه شده است یا خیر، گفت: مشکلات مالی می‌تواند تاثیرات منفی داشته باشد ولی من مربی هستم و سعی می‌کنم کارم را به نحو احسن انجام دهم و این مشکلات مربوط به من نیست.

وی حضور در انزلی را خوب توصیف کرد و گفت: حضور در این شهر برای من افتخاری است و من از یک کشور دیگر به عنوان مربی خارجی در اینجا حضور پیدا کرده‌ام و می‌خواهم داشته‌هایم را برای ارتقاء فوتبال ادامه دهم.

خبرنگاری از کیفیت توپ‌های لیگ برتر سوال کرد و سرمربی ملوان گفت: هر موقع که تیم من گل بزند مشکلی نیست بازی قبلی پیروز شدیم و امیدوارم فردا هم همین شرایط وجود داشته باشد.

اسکوچیچ همچنین در مورد اینکه فردا باید در مقابل بهترین خط دفاعی لیگ ایران قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: همه تیم‌های دنیا نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند و همیشه برای گلزنی برنامه داریم و آمده‌ایم که پیروز شویم. می‌توانم بگویم که بهترین مدافعان نیز همیشه مشکل دارند.

سرمربی کروات ملوان در مورد اینکه در صورت نتیجه گرفتن تا چه اندازه قدرت مقاومت برابر انتقادهای تماشاگران متعصب انزلی را دارد، گفت: کسی که می‌خواهد مربیگری را آغاز کند باید بداند همیشه تحت فشار است و امکان دارد در شرایط سخت قرار بگیرد.

وی در مواجهه با این نظر که مربیان کروات معمولا صبرشان کم است، گفت: من می‌توانم در مورد خودم صحبت کنم.

دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان انزلی از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساعت 20 روز جمعه 25 مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران به قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها