کد خبر: ۱۵۷۵۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۱ تير ۱۳۹۰
شبکه سراسری "شما" نیمه شعبان به طور رسمی روی آنتن می رود
شبکه سراسری "شما" انتظار مراکز استان ها را بعد از سال ها در نیمه شعبان با برقراری ارتباط با 32 مرکز استان و با بررسی پیوند دوباره قشرهای مختلف ایرانی از جنبه های مختلف برآورده می کند.
شبکه سراسری "شما" نیمه شعبان به طور رسمی روی آنتن می رود

محمدصادق پهلوان زاده، مدیر شبکه سراسری "شما" به باشگاه خبرنگاران گفت: علاوه بر طلب عمومی و تقاضای بسیار مخاطبان قشرهای مختلف فرهنگی کشورمان، نیز قصد داشتیم شبکه ای سراسری که بیانگر تمامی مبانی آداب و سنن، فرهنگ های قشرهای مختلف کشور و نماینده تمامی مراکز استان ها هستند را راه اندازی کنیم.
پهلوان زاده بیان کرد: تاکنون شبکه های تلویزیونی ما بیشتر به مسایل پایتخت و حاشیه آن پرداخته در حالی که ایران علاوه بر تهران، استان ها و مراکز ارزشمند و فاخر بیشماری نیز داشته که تاکنون کمتر دیده شده اند.
وی با بیان اینکه تاکنون شرایطی فراهم نشده که بتوان از 32 مرکز استان ها برنامه هایی را تهیه و قشرهای مختلف فرهنگی ایران را با یکدیگر آشنا کنیم، افزود: مخاطبان عام، بیننده شبکه سراسری "شما" هستند و این شبکه تمامی نیازهای کودکان، بزرگسالان و جوانان را برطرف می کند.
پهلوان زاده در خصوص نحوه پخش شبکه "شما" اظهار داشت: نحوه پوشش این شبکه به سبک و سیاق شبکه های ملی گذشته نبوده و به صورت دیجیتال پخش می شود.
پهلوان زاده خاطرنشان کرد: هیچگونه برنامه ای از پایتخت در این شبکه پخش نخواهد شد و فقط فرهنگ، گویش ها، موسیقی اصیل بخش های مختلف کشورمان را در این شبکه نشان داده و نسل جدید را با فرهنگ ایرانی آشنا می کنیم.
پهلوان زاده در خصوص رابطه دوسویه و متقابل شبکه شما و مخاطبان ادامه داد: امیدواریم مخاطبان با این شبکه ارتباط برقرار کنند و تعاملی دو سویه و متقابل با شبکه "شما" داشته و ما را در جهت هرچه بهتر شدن این شبکه یاری کنند.
وی همچنین، شبکه "شما" را پیوند میان تمامی استان های کشور بیان کرد و گفت:‌ شبکه سراسری "شما" نقطه عطف پیوند فرهنگ های بومی کشور و عاری از هرگونه نشانه هایی از پایتخت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها