کد خبر: ۱۵۷۵۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
از زماني که فتح‌اله‌زاده و نکونام جلسه‌اي با کفاشيان داشتند و طي آن جواد راضي شد مهلت يک ماهه‌اي براي دريافت پول بدهد و بعد قرارداد خود را تمديد کند، يک ماه مي‌گذرد.
به گزارش 598 به نقل از 90 : از زماني که فتح‌اله‌زاده و نکونام جلسه‌اي با کفاشيان داشتند و طي آن جواد راضي شد مهلت يک ماهه‌اي براي دريافت پول بدهد و بعد قرارداد خود را تمديد کند، يک ماه مي‌گذرد. قرار بود ديروز نکونام 2/1 ميليارد تومان طلب خود را به صورت کامل دريافت کند، اما حساب باشگاه استقلال همچنان خالي است و فتح‌اله‌زاده نتوانسته به وعده‌اي که به جواد داده بود عمل کند. از سوي ديگر مسئولان فدراسيون هم که قرار بود بخشي از طلب هافبک شماره 6 را تقبل کنند با مشکل مالي رو به رو شده‌اند و همانطور که نکونام حدس مي‌زد در پايان فرصت يک ماهه نيز پولي دستش را نگرفته. اما جواد که طي توافق با فتح‌اله‌زاده مي‌توانست در پايان موعد مقرر يک ماهه در صورت عدم دريافت پول قيد حضور در تمرينات را بزند، ترجيح داد در اين شرايط حساس و در آستانه ديدار مقابل بوريرام مشکل حاشيه‌اي براي تيم به وجود نياورد و همچنان منتظر عملي شدن وعده‌ها باشد.
در اين خصوص گفته مي‌شود نکونام تا همين چند وقت پيش به شدت پيگير دريافت پولش در موعد مقرر بود ولي وقتي ديد بودجه باشگاه استقلال به علت تغيير و تحولات در وزارت ورزش به حساب اين باشگاه نرسيده و فدراسيون هم يارانه‌اي که قرار بود براي نگه داشتن اودر ليگ برتر دريافت کند را نگرفته ترجيح داد تا روي کار آمدن وزير ورزش جديد صبر کند و طي گفتگو با فتح‌اله‌زاده به اين موضوع اشاره کرده که فرصت جديدي به استقلال مي‌دهد. اين رفتار هافبک شماره 6 براي مديرعامل آبي‌پوشان بسيار باارزش بود زيرا به او قول داد در اولين فرصتي که پول به حساب باشگاه برسد با او تسويه حساب کند. فتح‌اله‌زاده مي‌گفت قبلا بازيکني مانند صادقي جواب بامعرفتي خود را گرفته‌ و اتومبيل شخصي‌اش را به او داده و حالا رفتار حرفه‌اي نکونام به شکل ويژه‌اي جبران مي‌شود.
حالا بايد ديد وقتي فتح‌اله‌زاده پنت‌هاوس را به عمران‌زاده و اتومبيل خود را به صادقي مي‌دهد قرار است چگونه لطف نکونام را جبران کند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها