کد خبر: ۱۵۷۴۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: اگر اتفاقی به وجود نیاید و یا اشتباهات داوری صورت نگیرد و زمین مسابقات مشکل نداشته باشد همچنین برنامه‌ریزی به ما لطمه نزند دلیلی نمی‌بینم رو به جلو حرکت نکنیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های فولاد و راه‌آهن ضمن ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با خبرنگاران عنوان کرد: ما فردا دیداری مقابل تیم راه‌آهن و به نوعی تیم سورینت با نام جدیدش خواهیم داشت. راه‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال کشورمان است که در سالهای دور مطرح بوده است.

وی ادامه داد: تیم راه‌آهن در حال حاضر با سیستمی و هدفی که در نظر دارد تغییر و تحولاتی داشته و امسال با انگیزه متفاوت و هدف مشخص وارد مسابقات شده است. بنا به گفته دوست خوبم ابراهیم‌زاده آنها به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند و ما هم مقابل راه‌آهن به دنبال هدف خود هستیم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد:‌همانطور که سال گذشته به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و توانستیم به دیدار پلی‌آف صعود کنیم امسال هم چیزی کمتر از آن نمی‌خواهیم چه بسا که به دنبال شرایط بهتری هستیم و به فکر رتبه بهتری خواهیم بود.

فرکی با اشاره به 4 هفته گذشته لیگ تصریح کرد: شرایط خوبی داریم و تا 9 امتیاز به همراه استقلال در بالای جدول قرار داریم. در بازی فردا هم میهمان راه‌آهن هستیم، تمرینات خوبی انجام دادیم و انگیزه خوبی هم داریم. شناختمان از راه‌آهن خوب است با توجه به اینکه در کادر فنی این تیم تغییراتی صورت گرفته و همچنین 50 درصد از بازیکنان تغییر کرده‌اند شرایط راه‌آهن متفاوت شده است. آنها بازیکنان خوب و با تکنیکی دارند در مجموع با وجود مجموعه راه‌آهن و همچنین مجموعه خودمان فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم مطمئن هستم هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند. ما به دنبال حفظ جایگاه خود در صدر هستم و راه‌آهن هم به دنبال جبران شکست هفته گذشته است و مصمم است تا پیروز شود. امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم و برنده بازی ما باشیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه محروم و یا مصدومی برای بازی فردا دارد، گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما به طور جدی دو مصدوم از ابتدای فصل داریم. والی و جعفری را از ابتدای فصل در اختیار نداشتیم البته برخی بازیکنان هم مصدومیت جزئی داشتند که آنها برطرف شده است.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چگونه قصد دارد روند موفقیت این تیم را حفظ کند تأکید کرد: حفظ این روند بستگی به عملکرد خود ما دارد. در ابتدا به عملکرد مدیریت و پس از آن کادر فنی و مهمتر از همه بازیکنان بر می‌گردد. یک تیم در طول فصل افت و خیزهای زیادی دارد. ما هم فصل گذشته چنین چیزی را تجربه کردیم. شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه توانستیم 20 هفته بدون شکست باشیم. درنهایت هم مقام چهارمی ار از آن خود کردیم.

وی افزود: امسال به جز بازی اول در سایر مسابقات به خوبی ظاهر شدیم اما نکته‌ای که مهم است و دنبالش هستیم این است که در ادامه این روند را داشته باشیم ممکن است خدایی نکرده تعلل و یا کم‌کاری در یکی از بخش‌های مدیریت،‌کادر فنی و یا بازیکنان صورت بگیرد که این باعث می‌شود روند تغییر کند البته امیدوارم که اینگونه نشود. بدون دلیل چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. فولاد ساختار حرفه‌ای دارد و مدیریت به خوبی کار خود را انجام می‌دهد از کادر فنی هم خیالم راحت است. کادر فنی ما قابل قبول، موجه، بی‌حاشیه و فوتبالی است.

وی ادامه داد: همچنین بازیکنان ما خوب و بدون حاشیه هستند و زمانی که این موارد وجود دارد نتیجه گرفتن هم به تیم کمک می‌کند که ما این کار را انجام دادیم و امیدوارم که این روند در ادامه هم وجود داشته باشد. من کم و کاستی امسال نمی‌بینم اگر اتفاقات اشتباهات داوری، برنامه‌ریزی در مسابقات و یا زمین رقابت‌ها به ما لطمه‌ای وارد نکند می‌توانیم این روند را ادامه دهیم و دلیلی نمی‌بینم که رو به جلو حرکت نکنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها