کد خبر: ۱۵۷۲۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با يک جلسه بين سازمان ليگ، مدير پرتلاش آل اشپورت و تيم‌هايي که با اين شرکت قرارداد دارند، خيلي از مشکلات حل مي‌شود.
محمد رويانيان اظهار داشت: توليدي آل اشپورت با توجه به سياست‌هاي باشگاه به مدت يک سال ديگر با ما قراداد دارد اما به دليل برخي از مسائل ما از اين توليدي خواستيم که قراردادمان را فسخ کند که آقاي جعفري نيز با کمال ميل اين موضوع را پذيرفت سپس با توليدي‌هاي ديگر براي کمک به پرسپوليس وارد مذاکره شديم اما متاسفانه به توافق نرسيديم ولي جعفري اعلام کرد که به مراتب کيفيت بهتري را به پرسپوليس ارائه خواهد داد.

به گزارش فارس ، رويانيان ادامه داد: من کاري ندارم مدير آل اشپورت چه کسي است اما او نشان داده فوتبال ايران را دوست دارد. به نظرم در يک جلسه بين سازمان ليگ، مديراني که با آل اشپورت قرارداد دارند و مديران شرکت مذکور تمام مشکلات توپ و ساير مسائل حل خواهد شد. از طرف ديگر ما هم با آل اشپورت قرارداد داريم و در جلسه خوبي که با مدير اين شرکت داشتيم واقعا از رفتار ايشان لذت بردم.

رويانيان يادآور شد: بايد قبول کنيم نظرات دايي و قلعه‌نويي نيز محترم است. دايي بازيکن بين‌المللي بوده است و قلعه‌نويي هم در اين فوتبال زحمت کشيده و قطعا باز هم تکرار مي‌کنم در يک جلسه هم مي‌توان به نظرات اين مربيان احترام گذاشت و هم مي‌توان از زحمات آل اشپورت که تيم‌هاي زيادي را تحت پوشش قرار داده تقدير کرد. آل‌اشپورت با تلاشي که داشته نشان داده شخص جعفري براي خدمت به فوتبال ايران علاقه دارد اما او خودش هم قبول دارد که نظرات بزرگان فوتبال بسيار محترم است. انشاءالله به زودي در نشستي همه مشکلات حل خواهد شد. با خيال راحت همه کار خود را دنبال مي‌کنند. من هم در نشستي که با جعفري داشتم به حسن نيت ايشان پي بردم و اميدوارم که باز هم موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها