کد خبر: ۱۵۷۲۴۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
تيم ملي اروگوئه موفق شد در ديداري تدارکاتي، ميزبانش ژاپن را با نتيجه 4-2 شکست بدهد.
در اين ديدار فورلان دو بار براي اروگوئه گلزني کرد و سوارس و آلوارو گونسالس، ديگر گل هاي اروگوئه را در اين ديدار به ثمر رساندند. شينجي کاگاوا و کيسوکه هوندا هم گلزنان ژاپن در اين ديدار بودند اما نتوانستند مانع از شکست تيم شان مقابل تيم چهارم جام جهاني قبل شوند.

به گزارش گل، اولين گل بازي روي فرار سوارس از تله آفسايد گيري بازيکنان ژاپن به ثمر رسيد. او پس از پشت سر گذاشتن بازيکنان حريف، با يک پاس رو به عقب، فورلان را در موقعيت گلزني قرار داد و مهاجم سابق اينتر هم به راحتي دروازه را باز کرد.

دو دقيقه و با خطايي که روي سوارس انجام شد، اروگوئه يک ضربه آزاد به دست آورد و فورلان با يک ضربه ديدني، گل دوم خود و تيمش را به ثمر رساند.

در فاصله 7 دقيقه بعد از شروع نيمه دوم، سوارس کار را 3-0 کرد. يک ارسال از سمت راست، بعد از برخورد به مدافع ژاپن، در اختيار مهاجم ليورپول قرار گرفت و او هم با ضربه اي محکم دروازه سامورايي ها را براي بار سوم باز کرد.

اما ژاپني ها بلافاصله اختلاف را کم کردند. اشتباه مدافعان اروگوئه روي پاس عالي هوندا، شينجي کاگاوا را در موقعيت مسلم گلزني قرار داد و او با يک ضربه آرام اختلاف را به دو گل کاهش داد.

چهار دقيقه بعد اروگوئه توسط گونسالس به گل رسيد ولي هوندا در دقيقه 71 اين گل را پاسخ داد تا بازي در نهايت با حساب 4-2 به پايان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها