کد خبر: ۱۵۷۱۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: گربه سیاهی وجود ندارد، تیمی که باهوش‌تر بازی کند، پیروز می‌شود.

به گزارش 598،افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار پنج‌شنبه مقابل استقلال گفت: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشورمان است و قهرمان فصل گذشته است، مربی و بازیکنان بزرگی دارد ولی تیم‌های گیلانی و به خصوص رشتی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه خوب بازی کرده‌اند، امیدوارم پنج‌شنبه هم بتوانیم با انجام یک بازی خوب اولین سه امتیاز خود را در لیگ برتر از استقلال بگیریم.

سرمربی داماش در مورد اینکه فصل گذشته در دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست دادند و شرایط این فصل چگونه است، گفت: ما تمرینات این فصل را به خاطر مشکلاتی که داشتیم دیر شروع کردیم، اولین بازی تدارکاتی ما در واقع اولین بازی لیگ در مقابل سایپا بود اما همانطور که گفتم تیم‌های رشتی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه خوب بازی کرده‌اند.

ناظمی در مورد اینکه گفته می‌شود داماش گربه سیاه استقلال است، گفت: گربه سیاهی وجود ندارد، هر تیمی که باهوش‌تر بازی کند و از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرد، پیروز خواهد شد. در هفته گذشته مقابل فولاد ما در دقیقه 15 می‌توانستیم به گل برسیم اما آن فرصت را از دست دادیم و در نهایت روی سه اشتباه فردی سه گل خوردیم بنابراین در بازی با استقلال هم موقعیت سنجی بازیکنان تعیین‌کننده نتیجه است.

ناظمی در مورد احتمال غیبت تیموریان در دیدار با داماش گفت: تیموریان بازیکن بزرگی است و اگر در بازی با ما غایب باشد به سود ما خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها