کد خبر: ۱۵۶۷۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
رئیس اتحادیه طلا و جواهر خراسان‌رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان حدود ۶۰ درصد رکود را در بازار طلا و جواهر داشته‌ایم که بعد از ماه رمضان بازار طلا با روند صعودی رونق یافته است.
باقر معبودی‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی تسنیم در مشهد اظهار کرد: قیمت طلا و جواهر در داخل کشور تابع وضعیت بازار و اونس جهانی است؛ هم‌چنین نوسانات دلار نیز بر روی قیمت سکه و طلا تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه سیر نزولی قیمت طلا قبل از مردادماه امسال تاثیر زیادی بر قیمت داخلی طلا در کشور داشت، خاطرنشان کرد: پس از اتمام ماه مبارک رمضان و بعد از عید سعید فطر شاهد سیر صعودی و افزایش قیمت طلا در کشور هستیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خراسان‌رضوی گفت: مطابق با نرخ امروز بازار طلا و جواهر مشهد، هر گرم طلای 18 عیار 105 هزار و 500 تومان است که نسبت به پنج‌شنبه در هر گرم دو هزار تومان افزایش قیمت را شاهد هستیم.

معبودی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز سکه طرح قدیم یک میلیون و 50 هزار تومان و  سکه طرح جدید یک میلیون و 90 هزار تومان است، همچنین سکه نیم‌بها 580 هزار تومان و ربع سکه 380 هزار تومان است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بعد از رکود ماه رمضان شاهد سیر صعودی در قیمت طلا و جواهر هستیم، خرید و فرش طلا و جواهر نیز رونق یافته و در این بخش روند افزایشی قابل مشاهده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خراسان‌رضوی اذعان کرد: در ماه مبارک رمضان حدود 60 درصد رکود را در بازار طلا و جواهر داشته‌ایم که بعد از ماه رمضان بازار طلا با روند صعودی رونق یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها