کد خبر: ۱۵۶۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۰ تير ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از برنا, مدیر حوزه‌های علمیه كشور با صدور حكمی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جبیب‌الله غفوری را پس از تایید شورای عالی، به سمت معاون آمار و بررسی مركز مدیریت حوزه منصوب كرد.

وی در حكم خود حفظ شئون و منزلت روحانیت و حوزه‌های علمیه با استفاده و بهره‌گیری از تمام استعدادها و ظرفیت‌های موجود، به‌كارگیری نیروهای كارآمد و اندیشمند به طراحی و برنامه‌ریزی، ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با دستگاه‌های مشابه در سایر سازمان‌ها و نیز فراهم سازی موجبات كارآمدی، اثربخش و تعالی معاونت را از جمله ماموریت‌های معاون جدید آمار و بررسی اعلام كرده است. آیت الله مقتدایی

آیت‌الله مقتدایی همچنین در حكم دیگری، با توجه به تمدید نشدن ماموریت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمودی و اعلام نیاز مدیر مركز خدمات حوزه، منصور علم‌الهدی مدیر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی مركز مدیریت حوزه‌های علمیه منصوب كرد.

مدیر حوزه‌های علمیه در حكم علم الهدی خواستار ایجاد زمینه‌های لازم و قانونی و روا‌ن‌سازی امور اداری شده است.

بر پایه این گزارش آیت‌الله مقتدایی در حكم دیگری حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌باقر خسروشاهی را برای مدت سه سال به سمت مدیر حوزه علمیه استان تهران منصوب كرد.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، اجرای مصوبات شورای عالی، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه و شورای حوزه علمیه استان، تایید و صدور حكم مدیران واحدهای آموزشی، پژوهشی و مراكز حوزوی و ابسته، تعیین مدیران واحدهای تابعه مدیریت استان و نظارت بر عملكرد آنها بر اساس آیین‌نامه‌های مصوب، برقراری ارتباط با مدیریت‌های مرتبط در استان در چارچوب مصوبات، ابلاغ آیین‌نامه‌ها دستورالعمل‌ها و بخش برنامه‌های ابلاغی از سوی مركز مدیریت حوزه‌های علمیه و مصوبات شورای حوزه علمیه استان و... از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های مدیر حوزه‌ علمیه استان تهران به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها