رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور
با اشاره به کسر چهار لیتر معادل یک پالس در یک نوبت سوخت گیری در جایگاه
ها گفت: این مشکل، از طریق نرم افزار پمپ های سوخت اصلاح نمی شود.
رویانیان در مصاحبه با واحد مرکزی
خبر با بیان اینکه نرم افزازی که هم اکنون در جایگاه ها به کار گرفته شده،
آف لاین است، افزود: مشکل کسر سهمیه، با آموزش صحیح سوخت گیری قابل رفع
است.
وی با تشکر از صدا و سیما برای اطلاع رسانی صحیح در این خصوص گفت: فعلا راه حل نرم افزازی در این زمینه وجود ندارد.
رویانیان تاکید کرد: شرکت نفت مسئول این موضوع است و باید با تبلیغات و پخش تیزر، مردم را در این زمینه توجیه کند.
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت
کشور گفت: کسی که سوخت گیری کرد باید ابتدا نازل را در سر جای خود قرار
دهد، سپس منتظر پیام برداشتن کارت باشد و بعد کارت را بردارد که عجله در
برداشتن کارت سوخت، منجر به کسر یک پالس سوخت تا چهار لیتر سهمیه می شود.
وی افزود: این مشکل در خصوص کارت های تلفن هم وجود دارد که اگر زودتر از موعد کارت را بیرون بکشند، مبلغی از کارت کم می شود.
رویانیان در پاسخ به سئوالی درباره
امکان بازگرداندن مقدار سوختی که به سوخت گیری غیر صحیح، از کارت ها کسر
شده است، گفت: تمایل داریم، بنزینی را که مردم از دست داده اند بر گردانیم،
اما قانون اجازه نمی دهد.
وی افزود: دولت یقینا دوست ندارد، مردم سختی بکشند اما یکسری اقدامات مثل سهمیه بندی و اصلاح قیمتها باید الزاما اتفاق بیفتد.