کد خبر: ۱۵۶۰۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: «امیدوارم رحمتی از بی تفاوتی دور شود و فرصت حضور در جام جهانی را مغتنم بشمارد.»
رسول کربکندی پیرامون اینکه درباره مهدی رحمتی عنوان کرده بود نمی داند چرا این دروازه بان یقه پیراهنش را در فصل جدید لیگ برتر بالا زده است، اظهار داشت: «از دید من دروازه بان استقلال باید در این فصل حساس و سرنوشت ساز همه تمرکزش را روی کارش بگذارد تا بتواند افکار عمومی و جامعه را متقاعد کند که به کی روش فشار بیاورند تا او به تیم ملی دعوت شود.»

 

وی ادامه داد: «من به شخصه به رحمتی علاقه دارم اما از دید من او باید در بحث رفتاری متین تر عمل کند و به ظاهرش اهمیت بدهد. من هم در بحث های فنی پیگیر بازی رحمتی هستم و هم روی مسائل غیرفوتبالی او حساسیت دارم. افتخار حضور در جام جهانی موضوعی نیست که به سادگی به دست بیاید و رحمتی هم نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشد. این گل هایی که رحمتی در سه بازی اخیر خورده است نشان از این دارد که او نسبت به جایگاهش کمی بی تفاوت شده است و این آفت بزرگی برای یک بازیکن باتجربه محسوب می شود.»

 

سرمربی پیشین تیم های سپاهان و ذوب آهن با اشاره به اینکه رحمتی در مسابقات امسال بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بر بازو بسته است گفت: «کاپیتان یک تیم خودش باید یک تیم باشد. انتظارات از کاپیتان یک تیم بسیار بالاست. کاپیتانی فقط در میدان نیست و در این مساله محرم نویدکیا بهترین الگو برای سایرین می تواند باشد. همه می دانیم بازیکنان سپاهان نسبت به محرم چه علاقه دارند و او را مثل برادرشان دوست می دارند. اگر کاپیتان یک تیم پراشتباه ظاهر شود و در تیم قبولش نداشته باشند هم برای خود و هم تیمش مشکلاتی به وجود می آید.»

 

کربکندی خطاب به دروازه بان استقلال افزود: «امیدوارم رحمتی از بی تفاوتی دور شود و فرصت حضور در جام جهانی را مغتنم بشمارد. او باید از حواشی را کنار بگذارد و کاری کند که از دید جامعه و افکار عمومی ملی پوش باشد. من اطمینان دارم او با ارائه بازی های خوب می تواند دوباره ملی پوش شود.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها