کد خبر: ۱۵۶۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۹ تير ۱۳۹۰
"صراط" - نیوشا ضیغمی بازیگری که همچون مجمدرضا گلزار به جای تکنیک و اصول بازیگری با استفاده از ظاهر خود پله های ترقی را چند پله یکی طی کرده است، در سخنانی جالب مدعی شد که محمدرضا گلزار با قراردادهای میلیاردی خود به اقتصاد ایران خدمت کرده است!
به گزارش سرویس فرهنگی صراط نیوز، این ادعا در حالی مطرح می شود که با دریافت هزینه های میلیاردی این بازیگر و بازیگرانی شبیه وی که بدون گذراندن مراحل بازیگری به این درجه رسیده اند، تنها جیب شخص بازیگر و تهیه کنندگانی که از طریق وی به جذب اسپانسر می پردازد پر پول خواهد شد!
با نگاهی به صنعت سینمای ایران که در آن فروش تمام فیلمهای سالانه بیش از 60 میلیارد تومان نمی شود، دریافت هزینه های میلیاردی توسط نابازیگران سوالی اساسی ایجاد می کند که آیا واقعا این حجم پرداختها برای چند قسمت حضور(و نه بازی) در یک مجموعه چه کمکی می تواند به اقتصاد لجام گسیخته ی ایران کند؟ اقتصادی که در آن اگر فرضا تهیه کننده و بازیگر را بخش خصوصی آن بدانیم، باید این سوال را مطرح کنیم که آیا بازیگران و تهیه کنندگان واقعا مالیات این پرداخت و دریافت ها را به جیب دولت پرداخت می کنند؟ یا با استفاده از ارتباطات خود و با استفاده از تبصره های متعدد از زیر بار آن شانه خالی می کنند؟! اتفاقی که متاسفانه بسیار در میان این قشر مرسوم بوده و از مسایل مرود بحث بسیار در صنعت سینما شده است!
به عنوان مثال آیا بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، نیوشا ضیغمی و امثالهم تا کنون نسبت به پرداخت مالیات های خود اقدام کرده اند یا فقط از جیب ملت و با کمک های دولت به صنعت سینما، جیب خود را پرتر کرده و هرجا هم لازم شد به حمایت از یکدیگر می پردازند. اتفاقی که متاسفانه سران وزارت ارشاد نیز به راحتی از کنار آن عبور کرده و به آن ارجی نمی نهند!
لازم به ذکر است اخیرا در جشنواره فیلم فجر بسیاری از بازیگران که از جیب ملت به این جایگاه رسیده اند به حمایت از فیلمسازان ضد انقلاب پرداخته و باز هم برای هم نوشابه باز کرده اند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها