کد خبر: ۱۵۵۹۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به حرف‌های علی کریمی به تندی پاسخ کاپیتان فصل قبل این تیم را داد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی،  دیروز در رسانه‌ها نقل قولی از علی کریمی منتشر شد که گفته دایی در برنامه 90 جار و جنجال کرده که داوری‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد تا در بازی به هدفش برسد.

 

دایی در واکنش به این اظهارات گفت: احترام زیادی برای کریمی قائلم. او جزو بزرگان فوتبال ماست. اما من سوالی از شما دارم. اگر من در برنامه 90 صحبت کردم، هدفم دفاع از حق پرسپولیس بود. اگر کسی ادعای پرسپولیسی بودن دارد از این صحبت‌ها ناراحت نمی‌شود. در بازی اول قرار بود سکوها علیه من حرف بزنند اما این اتفاق نیفتاد. به چه علتی یک نفر یک روز قبل از بازی مصاحبه می‌کند؟من خیلی دوست داشتم که این مسئله را باز کنم اما به خاطر اینکه ایشان ثبات در حرف‌شان ندارند جواب‌شان را نمی‌دهم. کسی که آنقدر ثبات ندارد که یک روز خداحافظی می‌کند و یک روز برمی‌گردد نمی‌شود خیلی روی حرفش حساب کرد.

 

وی ادامه داد: من تا روز آخر همین طور ادامه خواهم داد و از حق تیم دفاع می‌کنم. ایشان اول ثبات پیدا کنند، یک روز خداحافظی نکنند و روز دیگر بازگردند و آن وقت صحبت کنند که این طور خیلی بهتر است. بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند. آیا دیده‌اید که من درباره تراکتورسازی صحبت کنم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها