کد خبر: ۱۵۵۹۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در صحنه گل نخست تیمش بازیکن مصدوم تیم مس را ندیده است، گفت: امیدوارم در پایان فصل دل هواداران میلیونی خود را که چند سالی است اذیت شده‌اند را شاد کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی پس از برتری تیمش مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در خصوص عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی سرخپوشان، اظهار داشت: خدا شاهد است که در آن صحنه تیم ما در حالت حمله قرار داشت و اصلا پشت سرمان را ندیدم. بچه‌های تیم ما بارها نشان دادند که بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنند و اصلا دنبال مسائل دیگر نیستند.

وی در مورد نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول رده بندی، ادامه داد: اینکه هم اکنون در صدر جدول رده بندی قرار داریم خیلی مهم نیست اما اینکه در پایان فصل در چه رتبه‌ای قرار بگیریم، مهم است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم در پایان فصل دل هواداران میلیونی خود را که چند سالی است اذیت شده‌اند را شاد کنیم. تمام تلاش خود را برای بازگشت آب رفته به جوی انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به پرسپولیس مدنظر کادر فنی نرسیده‌ایم. زمان زیادی نیست که از فصل بدنسازی خارج شده‌ایم اما قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

سیدصالحی در خصوص عدم گلزنی خود در این دیدار گفت: بارها گفته‎ام اینکه در یک بازی گلزنی کنم خیلی مهم نیست بلکه اصل برای ما برد تیم است که خدا را شکر امشب موفق به تحقق این امر شدیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها