کد خبر: ۱۵۵۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۹ تير ۱۳۹۰
 * خيزش زودهنگام مدعيان اصلاحات براي بر هم زدن فضاي سياسي ايران
به گزارش مشرق، در همين ارتباط عضو اسبق شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به فتنه انگيزي اپوزوسيون خارج نشين با همراهي رسانه هاي غربي در آستانه انتخابات گفت: مصاحبه هاي پي در پي و مداوم رسانه هاي غربي از جمله BBC با مدعيان اصلاحات نشان دهنده خيزش زود هنگام آنان براي برهم زدن فضاي سياسي ايران در انتخابات آتي است.
محمد رئوف قادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با پرده برداري از برنامه ريزي و توطئه چيني هاي اپوزوسيون خارج نشين به همراه رسانه هاي غربي براي فتنه انگيزي دوباه در انتخابات پيش رو اظهار داشت: رسانه هاي خارجي برنامه هاي خود را با هدف به چالش كشاندن انتخابات و منحرف كردن افكار عمومي مردم ايران كليد زده اند كه چند تن از عناصر وطن فروش مدعي اصلاحات نيز بازيگران آنان در اين پروژه هستند.
عضو اسبق شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با بيان اينكه دشمنان نظام همواره در تدارك ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي هستند، افزود: مصاحبه هاي پي در پي و مداوم رسانه هاي غربي از جمله BBC با مدعيان اصلاحات نشان دهنده خيزش زود هنگام آنان براي بر هم زدن فضاي سياسي ايران در آستانه انتخابات است.
وي افرادي چون مزروعي و واحدي را از بازيگران BBC دانست و خاطرنشان كرد: مصاحبه ها و اظهارنظرهاي اين افراد در رسانه هاي خارجي نه تنها به نفع جريان اصلاحات نيست بلكه بدبيني افكار عمومي جامعه ايران را بر ضد اصلاح طلبان در پي خواهد داشت.
رئوف قادري ضمن اعلام برائت اصلاح طلبان معتدل از اپوزوسيون خارج نشين تاكيد كرد: اصلاح طلبان معتدل كه قصد شركت در انتخابات را دارند با استراتژي ها و برنامه هاي جداگانه كه در چارچوب نظام طراحي شده است وارد رقابت شده و هرگونه ارتباط و پيروي خود را از خارج نشينان نفي خواهند كرد.
* مدعيان اصلاحات بازيگران رسانه هاي غربي براي بازتوليد فتنه در انتخابات
در ادامه همچنين عضو حزب كارگزاران با بيان اينكه سياست مصاحبه رسانه هاي خارجي به ويژه BBC با اپوزيسيون هاي فراري با هدف ايجاد تفرقه درون نظام و توليد فتنه جديد است گفت: اصلاح طلبان معتقد و متعهد به آرمان ها و چارچوب هاي نظام و انقلاب هيچگونه ارتباطي با اپوزيسيون خارج نشين و ضد انقلاب ندارند و با ايجاد روشنگري توطئه آنان را خنثي خواهند ساخت.
سيد مرتضي سجاديان با بيان اينكه همكاري اپوزيسيون فراري با BBC ضربه جبران ناپذيري را به جريان اصلاحات وارد خواهد كرد افزود: همدست شدن مدعيان اصلاحات با رسانه هاي غربي نه تنها منفعتي براي جريان اصلاح طلبي ندارد بلكه انزواي بيشتر آنان در جامعه ايران را  درپي خواهد داشت.
عضو حزب كارگزاران با اشاره به اينكه مزروعي و واحدي بازيگران جبهه اپوزيسيون فراري در خارج از كشور هستند اظهار داشت: اين اقدامات بدبيني مردم نسبت به جريان اصلاحات را در پي داشته و هدفي جز ايجاد بحران و تشديد ناآرامي در فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات مجلس نهم را ندارد.
وي با تاكيد بر اينكه سياست رسانه هاي خارجي به ويژه BBC تفرقه ميان مردم و براندازي نظام است گفت: پايبندي اصلاح طلبان معتدل از چارچوب هاي نظام اسلامي و عدم ارتباط با اپوزيسيون خارج نشين است.
* مرگ سياسي اپوزيسيون خارج نشين بدنبال همكاري با رسانه هاي بيگانه
عضو شوراي مركزي حزب همبستگي نيز در همين ارتباط با بيان اينكه گفتگوي فتنه گران فراري با رسانه هاي خارجي به ويژه BBC مرگ سياسي اپوزيسيون خارج نشين را در پي خواهد داشت، گفت: اپوزيسيون با ارائه تزوير نامه به اصلاح طلبان در صدد ايجاد بحران در فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات هستند.
همايون ابوسعيدي با اشاره به كليد خوردن همكاري اپوزيسيون خارج نشين با رسانه هاي بيگانه براي بازتوليد فتنه در انتخابات پيش رو گفت: استفاده مدعيان اصلاح طلبي از تريبون رسانه هاي بيگانه با هدف تخريب افكار عمومي بيانگر وابستگي آنان به دشمنان خارجي و اثباتي بر جرم وطن فروشي آنان است.
وي با اشاره به اينكه تاريخ انقضاي افرادي همچون مزروعي و واحدي در ميان جريان اصلاحات و مردم به اتمام رسيده است افزود: پخش اظهارات و ديدگاه هاي اين افراد از طريق رسانه هاي بيگانه به ويژه BBC نه تنها تاثيري در افكار عمومي ندارد بلكه تخريب چهره اصلاحات را به دنبال خواهد داشت.
عضو شوراي مركزي حزب همبستگي با اشاره به اينكه اصلاح طلبان متعهد نبايد اجازه دهند رسانه هاي غربي و اپوزيسيون خارج نشين نسبت به ايجاد بحران در جريان اصلاحات اقدام كنند، خاطرنشان كرد: گفتگوي فتنه گران فراري با رسانه هاي خارجي به ويژه BBC‌مرگ سياسي اپوزيسيون و آشفتگي فضاي انتخاباتي كشور را بدنبال دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها