کد خبر: ۱۵۵۸۰۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمريي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من مربي تيم مس کرمان را با سلام يا بدون سلام نظامي دوستش دارم.
علي دايي بعد از پيروزي دو بر صفر تيمش مقابل مس کرمان گفت: روز خبرنگار را به همه تبريک مي گويم و عيد فطر راهم پيشاپيش تبريک مي گويم. نيمه اول بازي متعادل بود اما ما بهتر بوديم. در نيمه دوم شرايط عوض شد با فشاري که آورديم دو گل زديم مديون بازيکنانم هستم چون خيلي تلاش کردند. از هواداران هم بايد تشکر کنم که از دقيقه يک تا نود تيم را تشويق کردند. هرچقدر آنها کنار ما باشند به ما کمک مي کنند، اين اتحاد به موفقيت ما و پرسپوليس کمک مي کند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه ياوري سلام نظامي ديگر به او نمي دهد افزود: ياوري بزرگ من است و احترامش واجب است چه سلام نظامي بدهد و چه ندهد دوستش دارم. به گردن فوتبال حق دارد. در مورد آن صحنه بايد بگويم که زمين فوتبال را اشتباه گرفتيم، در دنيا اين اتفاقات عادي است. خيلي در مورد بازي جوانمردانه صحبت شده است، مگر قانون است؟ هر موقع تيمي حمله مي کند يک نفر خودش را زمين مي اندازد. فوتبال يک بازي مردانه است. تنيس نيست جنگ و دعوا دارد اتفاقات زيادي در آن مي افتد. احترام براي ياوري قائلم اما نظرش را قبول ندارم.

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: تلفيق بازيکنان جديد و قديم باعث شده که تيم ما بهتر بازي کند. نسبت به فصل قبل خيلي خوب تر شديم. اگر کمک و همدلي نباشد موفق نمي شويم. کل مجموعه گل مي زند و دفاع مي کند. آمدم بر اساس کمبود و نقاط ضعف يار گرفتم؛ زمان مي برد تا پرسپوليسي شويم که من مي خواهم. در آينده حرف هاي بيشتري خواهيم داشت و بهتر هم بازي خواهيم کرد. براي همه احترام قائلم،‌اما ضعف هايي هم داريم اما بايد بيشتر کار کنيم.

دايي درباره شکسته شدن طلسم ناکامي هاي پرسپوليس مقابل مس تأکيد کرد: بحث طلسم نيست ما بهتر بوديم و برنده شديم.

وي در مورد گل نخوردن تيمش  و ضعف گلزني پرسپوليس گفت: بايد به ما فرصت بدهيد. يک روزه و با دو ماه تمرين نمي شود. بايد بيشتر تمرين کنيم اگر در بازي قبل گل مي زديم الان 9 امتيازي بوديم. مطمئنا اگر گل بزنيم بهتر مي شود. خدا رو شکر پرسپوليس دارد به هماهنگي خوبي مي رسد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه علي کريمي گفته او صدايش را بلند مي کند تا کسي ايرادي از او نگيرد و قاسم دهنوي را مامور زدنش کرده بود، عنوان کرد: اول از همه مي گويم براي کريمي احترام قائل هستم. او از بزرگان فوتبال است و مي تواند او نظر بدهد. سوال من اين است که در برنامه نود از حق پرسپوليس دفاع کردم، اگر کسي ادعاي پرسپوليسي بودن دارد از اين حرف ها ناراحت نمي شود. ما مشکلات زيادي را رد کرديم. بازي اول قرار بود عليه من شعار بدهند؛ سوال من اين است که دليل صحبت عليه من روز قبل از بازي چيست؟ او مي توانست بعد بازي حرف بزند. ايشان ثبات در حرف هايش ندارد وجوابش را نمي دهم اگر ثبات داشت يک روز خداحافظي نمي کرد که يک روز برگردد. نمي شود صحبتش را جدي گرفت. وظيفه من کمک به پرسپوليس است و تا روزي که باشم اين کار را مي کنم. همانطور که در تيم هاي ديگر اين کار را کردم. متاسفم براي کسي که خود را اسطوره پرسپوليس مي دانند و قبل از بازي چنين حرفي را مي زند. هر کس بايد در مورد تيم خودش حرف بزند. من مسئول تيم خودم هستم.

وي درباره احتمال محمدرضا خلعتبري براي بازگشت به فوتبال ايران  خاطرنشان کرد: بايد عزمي باشد که او برگردد. فدراسيون بايد کمک کند. عجمان يک ميليون دلار مي خواهد بايد اين پول را بدهيم تا او برگردد و در ليگ جعلي بازي نکند. من نمي دانم احتمال بازگشتتش چند درصد است سردار دارد زحمت خودش را مي کشد.

دايي در ادامه اظهارداشت: وظيفه من اين است که هواداران پرسپوليس خوشحال شوند. سه هفته است ليگ را شروع کرديم و کار خاصي انجام نداديم. رسيدن به صدر الان مهم نيست. بايد با کمک هواداران و خدا به دنبال اين باشيم که در پايان يک مقام شايسته داشته باشيم.

وي در مورد عملکرد داوري گفت: هر حرفي بزنيم به ما حمله مي کنند و هزار چيز مي گويند؛ در اين مورد حرفي نزنيم بهتر است.

دايي در مورد اينکه او و کريمي اسطوره فوتبال هستند و اينکه خودش قبلا عليه رويانيان حرف زده و حالا با او کار مي کند آيا نشانه ثباتش است، گفت: پرسپوليس انقدر بزرگ است که دايي و رويانيان نمي توانند مقابلش بايستاد. اين نشان مي دهد دايي و رويانيان از خيلي چيزها به خاطر اين تيم گذشتند. من به خاطر رويانيان اين حرف ها را زدم موقعي که کسي در مورد من حرف مي زند مقابلش مي ايستم اما بعد از جلسه با او اين موضوعات حل شد. به خاطر پرسپوليس از خيلي چيزي ها مي گذرم.

وي افزود: دوست ندارم در مورد داوري حرف بزنم. برخي اوقات به خاطر فشار باعث مي شود که حرف مي زنيم صحبت در مورد اينکه پنالتي ما را نگرفتند چيزي را حل نمي کند پس نمي خواهم در اين مورد حرفي بزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها