کد خبر: ۱۵۵۷۴۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدافع استقلال مي‌گويد تيمش از لحاظ خط دفاعي عملکرد خوبي نداشته و بايد تلاش کند تا روند سال گذشته را تکرار کند.
به گزارش 598،اميرحسين صادقي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ديدار ديشب تيمش برابر فجرسپاسي شيراز که منجر به برتري دو بر يک تيمش شد، اظهار کرد: بازي خيلي خوب و جذابي بود. متاسفانه ما از موقعيت‌هاي زيادمان استفاده نکرديم و گرنه با اختلاف گل بسيار بالاتري، فجر را مي‌برديم. با اين حال اگر به آن هماهنگي مدنظرمان برسيم، مي‌توانيم موفق‌تر باشيم و نسبت به بازي ديشب هم بهتر عمل کنيم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا ديدار فجرسپاسي را مي‌توان نوعي آماده سازي استقلال برابر نماينده تايلند در آسيا دانست، اظهار کرد: قطعا با تمرينات بيشتر و حفظ آمادگي مي‌توانيم خودمان را براي بازي‌هاي آسيايي آماده کنيم، ما تيم خوبي داريم و بايد هر چه سريع‌تر به اوج آمادگي برسيم.

مدافع ملي‌پوش استقلال در ادامه با اذعان بر ضعف خط دفاعي استقلال در هفته‌هاي گذشته، افزود: ما در دفاع عملکرد خوبي نداشته‌ايم. ما پنج گل در سه بازي خورده‌ايم و اين اصلا خوب نيست. بايد نسبت به اين مساله توجه بيشتري داشته باشيم.

صادقي گفت: ما بايد تمرکزمان را بالاتر ببريم تا بار ديگر و مثل سال گذشته، عملکردي خوب و قابل تحسين داشته باشيم.

صادقي در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکرد خودش رضايت دارد يا خير؟ به ايسنا گفت: هنوز نه. من هنوز از عملکردم راضي نيستم و بايد تلاش کنم تا قابليت‌هايم را دوباره نشان دهم. هنوز با فرم مطلوبم فاصله دارم.

مدافع استقلال در پاسخ به سوالي درباره ديدار بعدي استقلال، اظهار کرد: ما با صبايي‌ها بازي داريم که تيم بسيار خوبي هستند و سرمربي آنها، آقاي مايلي کهن از مربيان با سابقه ليگ محسوب مي‌شود. فکر مي‌کنم بازي سختي برابر آنها داريم و بايد از الان خودمان را براي آن ديدار آماده کنيم.

صادقي در پايان و در پاسخ به سوالي درباره کسر يک امتياز از استقلال، گفت: در اين باره صحبت نمي‌کنم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها