کد خبر: ۱۵۵۷۳۴
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
هافبک ذوب آهن گفت: به نظر کادر فني احترام مي گذارم و اصلا از تعويضم ناراحت نشدم.

به گزارش 598،قاسم حدادي فر در گفت و گو با پانا در اصفهان با اشاره به شکست سنگين ذوب آهن مقابل تراکتورسازي اظهار داشت: ما مقابل تراکتور فقط شرمنده هواداران شديم. تيم ما اصلا خوب بازي نکرد اما برعکس تراکتور شب خوبي داشت و واقعا ما را اذيت کرد. اگر شانس داشتند، مي توانستند گل هاي بيشتري هم بزنند.
 

وي در مورد دليل تعويض خود گفت: بالاخره نظر فني مربي بود و شايد در سيستم مربي بعد از به تساوي کشاندن بازي جايي نداشتم. از اين تعويض ناراحت نشدم چون ياد گرفتم که وظيفه بازيکن چيز ديگري است و بايد تابع مقررات و کادر فني باشد.


هافبک ذوب آهن که پس از تعويض مورد حمايت تماشاگران اين تيم قرار گرفت در اين خصوص تصريح کرد: من از تماشاگران تشکر مي کنم ولي بايد بگويم به نظر کادر فني احترام مي گذارم و به اين جور حمايت ها که شايد باعث اختلاف شود، احتياجي ندارم.
 

حدادي فر در خصوص خستگي بازيکنان ذوب آهن گفت:ما در بدنسازي مشکل داريم و به خاطر بازي هاي پلي آف، بدن هاي بچه ها خسته و هنوز کامل آماده نشده است اما نبايد از تمرکز نداشتن بچه ها در دقايق آخرهم گذشت. بالاخره براي تيجه گرفتن بايد تا دقايق آخر تمرکز داشته باشيم و به راحتي به حريف اجازه ندهيم تا موقعيت سازي کند.


وي تاکيد کرد: شرايط تيم ما بهتر مي شود و به زمان نياز داريم. بالاخره هر تيمي در مقطعي ممکن است به مشکل بخورد. اميدوارم تيم ما به باخت عادت نکند و هرچه زودتر از اين وضعيت خارج شويم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها