کد خبر: ۱۵۵۷۲۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي سپاهان انتخاب مربي جوان و خوش‌فکر براي گسترش فولاد را خوب دانست.
هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران با شش ديدار آغاز شد. در تبريز گسترش فولاد ميزبان سپاهان بود و در حالي که تا دقايق پاياني با يک گل از مهمان پيش بود با گل دقيقه 91 محمد غلامي پيروزي را از دست داد. تک گل گسترش را مهدي قريشي در دقيقه هفتم به ثمر رساند.

زلاتکو کرانچار در نشست خبري پس از بازي گفت: به واسطه گل زودهنگام گسترش فولاد موفق شد نتيجه را حفظ کند و موقعيت‌هاي ديگري نيز در ضدحملات داشت ولي ما هم موقعيت‌هايي داشتيم. گسترش فولاد تلاش کرد تا به گل برتري هم دست يابد. به بازيکنانم اعتقاد داشتم و مي‌دانستم گلي را که خورده‌ايم، جبران خواهيم کرد. نتيجه‌ کسب شده عادلانه بود.

سرمربي تيم سپاهان بيان کرد: به نظر من بازيکنان تيم ميزبان بيش از حد تمارض مي‌کردند و اگر بازيکنان گسترش فولاد تجربه بيشتري داشتند، مي‌توانستند از موقعيت‌هايشان بيشتر استفاده کنند. طبيعي است اين بازيکنان که نسبت به رحمان احمدي تجربه کمتري دارند، کم بياورند. خوب است که گسترش فولاد از بازيکنان جوان استفاده مي‌کند و مطمئنا اين تيم بيشتر از اين پيشرفت کرده و نتايج خوبي را کسب خواهد کرد.

کرانچار درباره رسول خطيبي، سرمربي جوان گسترش فولاد گفت: انتخاب سرمربي جوان، جاه‌طلب و خوشفکري مانند رسول خطيبي براي گسترش فولاد عملي بسيار خوب است و اين سرمربي مي‌تواند موفق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها