کد خبر: ۱۵۵۶۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «احتمالا در بازی با مس کرمان شاهد نفوذهای بیشتری از من خواهید بود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حسين ماهيني در 2 بازي كه براي پرسپوليس انجام داد بيشتر در خط دفاع حضور داشت و سعي كرد از نفوذ مهاجمان جلوگيري كند. ماهيني برابر تيم سابقش ذوب‌آهن بيشتر حملات حريف را كه از جناح صورت مي‌‌گرفت را مهار كرد. اين بازيكن كه جز نفرات فيكس پرسپوليس است مي‌‌خواهد با نشان دادن عملكرد خوبش جايگاهش در تيم‌ملي را حفظ كند. در شرايطي كه خود حيدري هم نتوانسته انتظارات را بر آورده كند فرصت مناسبي است تا ماهيني به فكر حضور ثابت در تركيب تيم‌ملي باشد.


* بازي با ذوب‌آهن چطور بود؟
- به نظر من بازي سختي بود. بازي در فولادشهر هيچوقت راحت نيست.


* اما تو كه سال‌ها در اين ورزشگاه بازي كردي و بايد با شرايط آشنا باشي؟
- درست است كه من تجربه زيادي در اصفهان دارم اما هنوز هم بازي كردن برايم سخت است.


* ماجراي دود رختكن چه بود؟
- بعد از ماجراي آب‌هاي مسموم حالا رختكن پر از دود شد! خدا سومين بار را به خير كند. نمي‌‌دانيم چه اتفاقي افتاد، فكر كنم مشكل كولر بود. فيلمبردار باشگاه نود فيلم گرفتند و فكر كنم بعد از پخش شدن اين فيلم ديگر نگويند كه ما اين حرف‌ها را از خودمان درآورديم.


* در اين بازي كارت سخت بود؟
- من هميشه در تمام بازي‌ها سعي مي‌‌كنم بهترين عمكلردم را داشت باشم. در بازي اول طبيعي بود كه به خاطر افت بدني نتوانيم خوب كار كنم. اما نمي‌‌دانم چرا مي‌‌گوييد كارم سخت بود!


* چون اكثر حملات ذوبي‌ها از جناح تو بود؟
- بله، قبول دارم همينطور بود. ذوبي‌ها چند بازيكن چپ پاي خوب دارند و به همين دليل من نمي‌‌توانستم از جايم تكان بخورم. اگر غفلت مي‌‌كردم ممكن بود، موقعيت به دست بياورند.


* علی دایی دست و بالش را براي نفوذ بسته است؟
- خیر. دایی به هیچ وجه دست من را نبسته است.  وظيفه من بيشتر دفاع كردن است و در بازي‌هاي خانگي در شرايطي كه جلو باشيم نفوذ مي‌‌كنم. البته براي پرتاب اوت دستي جلو مي‌‌رفتم. چون تيم ما موقعيت‌هاي بيشتري داشت. علی آقا در بازی با ذوب آهن به من گفتند که جناح چپ آنها، نقطه قوت تیم‌شان است و من در تمام بازی سعی کردم که جناح چپ‌شان را از کار بی‌اندازم. احتمالا در بازی با مس کرمان شاهد نفوذهای بیشتری از من خواهید بود.


* پس بايد شاهد گلزني يا حداقل پاس گل در اين بازي باشيم؟
- گل که بعید می‌دانم، اما به احتمال خیلی زیاد در این بازی یک پاس گل خواهم داد.


* در بازي قبلي چرا پرسپوليسي‌ها نتوانستند از موقعيت‌شان استفاده كنند؟
- ما تازه هفته دوم هستيم. ذوب‌آهني‌ها دفاع مي‌‌كردند وگرنه همه ديدند پرسپوليس چقدر موقعيت داشت. دهنوي و صادقيان به تير زدند و حتي يك صحنه مشكوك هم بود.


* معتقدي داور پنالتي نگرفت؟
- داور يك بار پنالتي اعلام كرد و در صحنه‌اي كه هم توپ به دست سپهر حيدري خورد. به نظرم پنالتي بود. من ديدم كه دست سپهر زياد بالا آمده بود. اما داور پنالتي نگرفت.


* دايي از عملكرد بازيكنان راضي بود؟
- بعد از بازي كه گفت، از عملكرد بازيكنان رضايت دارد. ما اينقدر موقعيت داشتيم كه بوناچيچ گفت، شانس آورديم!


* بازي با مس كرمان را چطور مي‌‌بيني؟
- به نظر من بازي سختي است. مسي‌‌ها جلوي ما انگيزه دارند، درست است كه فقط 2 امتياز گرفتند اما مي‌‌توانند خطرناك باشند. آقاي ياوري مربي كار بلدي است و ما بايد حواسمان را جمع كنيم. نبايد امتيازات داخل خانه را از دست بدهيم. تمام بچه‌هاي ما انگيزه دارند و بازيكنان جديد هم مثل پيام صادقيان خيلي خوب كار كردند. مطمئن باشيد، با اين نفرات امتيازات را جمع مي‌‌‌كنيم.


* با اين نفرات مي‌‌‌توان به قهرماني اميدوار بود؟
- صددرصد! دهنوي، صادقيان، سيدصالحي و بقيه بچه‌ها خيلي خوب كار كردند. در خط دفاعي هم خوب بوديم و نبايد گل بخوريم. با اين شرايط قهرمان مي‌‌شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها