کد خبر: ۱۵۵۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
دو بازيكن تراكتورسازي از سوي سرمربي اين تيم كنار گذاشته شده و در اختيار باشگاه قرار گرفته اند.
روز دوشنبه سید محسن حسینی و میثم بائو به علت بي انگيزگي در تمرينات، از سوي مجيد جلالي در اختيار باشگاه قرار مي گيرند.


پس از آن گفته مي شود كه علت اصلي اين ماجرا درگيري اين دو بازيكن در تمرين بوده است كه با تنبيه سرمربي همراه شده است. عكس منتشر شده از تمرينات اين تيم هم به اين موضوع شهادت مي دهد که اين دو بازيكن درگير شده اند و علی کریمی در حال سوا کردن آن‌هاست.


اما شنیده‌های جديد حکایت از آن دارد که این دو به خاطر درگیری با یکدیگر از تیم کنار گذاشته نشده‌اند. ماجرا از این قرار است که حسینی در اعتراض به نيمكت نشيني اش در دو ديدار اخير، قبل از تمرین به مجید جلالی اعتراض می‌کند که «اگر مرا نمی‌خواهید روراست بگویید، با حیثیتم بازی نکنید.»


جلالی از او می‌خواهد فعلا پشت دروازه تمرین کند، اما دقایقی بعد به سمت محسن حسینی می‌رود و از او انتقاد می‌کند که چرا تمرین را جدی نگرفته. حسینی چنین جوابی می‌دهد: «دارم تمرین می‌کنم دیگه، پشت دروازه می‌خواستی برات برقصم؟!»


بعد از این جمله جلالی به او می‌گوید که فعلا سر تمرین نیاید اما در همین حین میثم بائو که درحال تمرین و پاسکاری با حسینی بود توپ را اشتباها می‌کوبد به سرمربی تیم که این کار جلالی را عصبانی می‌کند و بلافاصله به او هم دستور می‌دهد از تمرین بیرون برود.


به هرحال، امیدواریم مشکل این دو بازیکن با سرمربی مودب تراکتور حل شود وگرنه تا نیم فصل تراکتوری‌ها مجبور خواهند بود با دو بازیکن کمتر به رقابت در لیگ ادامه بدهند.
قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها