کد خبر: ۱۵۵۵۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدافع استقلال مي‌گويد تيمش از لحاظ خط دفاعي عملکرد خوبي نداشته و بايد تلاش کند تا روند سال گذشته را تکرار کند.
اميرحسين صادقي درباره ديدار ديشب تيمش برابر فجرسپاسي شيراز که منجر به برتري دو بر يک تيمش شد، اظهار کرد: بازي خيلي خوب و جذابي بود. متاسفانه ما از موقعيت‌هاي زيادمان استفاده نکرديم و گرنه با اختلاف گل بسيار بالاتري، فجر را مي‌برديم. با اين حال اگر به آن هماهنگي مدنظرمان برسيم، مي‌توانيم موفق‌تر باشيم و نسبت به بازي ديشب هم بهتر عمل کنيم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا ديدار فجرسپاسي را مي‌توان نوعي آماده سازي استقلال برابر نماينده تايلند در آسيا دانست، اظهار کرد: قطعا با تمرينات بيشتر و حفظ آمادگي مي‌توانيم خودمان را براي بازي‌هاي آسيايي آماده کنيم، ما تيم خوبي داريم و بايد هر چه سريع‌تر به اوج آمادگي برسيم.

مدافع ملي‌پوش استقلال در ادامه با اذعان بر ضعف خط دفاعي استقلال در هفته‌هاي گذشته، افزود: ما در دفاع عملکرد خوبي نداشته‌ايم. ما پنج گل در سه بازي خورده‌ايم و اين اصلا خوب نيست. بايد نسبت به اين مساله توجه بيشتري داشته باشيم.

صادقي گفت: ما بايد تمرکزمان را بالاتر ببريم تا بار ديگر و مثل سال گذشته، عملکردي خوب و قابل تحسين داشته باشيم.

صادقي در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکرد خودش رضايت دارد يا خير؟ به ايسنا گفت: هنوز نه. من هنوز از عملکردم راضي نيستم و بايد تلاش کنم تا قابليت‌هايم را دوباره نشان دهم. هنوز با فرم مطلوبم فاصله دارم.

مدافع استقلال در پاسخ به سوالي درباره ديدار بعدي استقلال، اظهار کرد: ما با صبايي‌ها بازي داريم که تيم بسيار خوبي هستند و سرمربي آنها، آقاي مايلي کهن از مربيان با سابقه ليگ محسوب مي‌شود. فکر مي‌کنم بازي سختي برابر آنها داريم و بايد از الان خودمان را براي آن ديدار آماده کنيم.

صادقي در پايان و در پاسخ به سوالي درباره کسر يک امتياز از استقلال، گفت: در اين باره صحبت نمي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها