کد خبر: ۱۵۵۵۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
نماینده اسدآباد در مجلس با بیان اینکه روز گذشته حداقل هزار نفر از بزرگواران خارج از مجموعه به مجلس آمده بودند گفت: اگر قرار است لابی‌های سنگین یا به قول برخی برادران، شرکت‌های تعاونی راه بیفتد، باید این موضوع جمع شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری با استناد به بند 8 ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت:‌ این ماده بر تصمیم‌گیری درباره دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی و موافقت با حضور اشخاص متقاضی برای شرکت یا اظهارنظر در مجلس، تاکید دارد.

وی افزود: روز گذشته اگر مشاهده می‌کردید حداقل هزار نفر از بزرگواران خارج از مجموعه مجلس به پارلمان آمده بودند؛ مگر چه خبر است؟ واقعاً اگر قرار است لابی‌های سنگین یا به قول برخی از برادران شرکت‌های تعاونی راه بیفتد، باید این موضوع جمع شود.

نعمتی تاکید کرد: هیئت رئیسه سوگند یاد کرده که باید مجلس و حواشی آن را مدیریت کند، کمک کنید تا این اتفاقات رخ ندهد.

نماینده اسدآباد در مجلس در بخش دیگری از سخنانش گفت:‌افرادی که در راهروهای مجلس حضور دارند، خیلی هم تند برخورد می‌کنند، بعضا این عزیزان با قسم و قرآن راه می‌افتند که فلان کس دوست و رفیق ماست، کمک کنید.

نعمتی با بیان اینکه ما هم در برابر ملت مسئولیم، گفت: ما هم سوگند یاد کردیم به آن چه که حق است، عمل کنیم.

ابوترابی فرد در پاسخ به نعمتی گفت:‌افرادی که روز گذشته در پارلمان حضور داشتند هزار نفر نبودند ولی هرچند نفر بودند، صحبت‌های شما درست است.

به گزارش فارس، پس از این سخنان ابوترابی فرد، یکی از نمایندگان با صدای بلند در صحن علنی گفت: این افراد هنگام نماز جماعت هم به صف اقامه نماز ایستاده بودند.

ابوترابی فرد به وی پاسخ داد: شاید ملائکه بودند! اصل سخن شما درست است، امیدواریم رعایت شود و مدیریت خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها