کد خبر: ۱۵۵۳۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: با خلعتبري صحبت کرده‌ام و خودش دوست دارد به ايران بازگردد.
علي کفاشيان در حاشيه تقدير از ملي‌پوشان واليبال درخصوص انتظاراتش از وزير ورزش آينده اظهار داشت: ورزش ما نياز به يک بازنگري دارد که بتوانيم خودمان را براي بازي‌هاي آسيايي و جهاني پيش‌رو آماده کنيم. اميدوارم وزير آينده بتواند براي ورزش امکانات مورد نياز را فراهم کند تا پيشرفت کنيم يا حداقل در جايگاهي که هستيم بمانيم. کمبود امکانات بايد خيلي زود بررسي و رفع شود.

به گزارش فارس، وي درمورد بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي فوتبال گفت: ما تا بازي‌هاي جام‌جهاني 7 يا 8 بازي را برگزار خواهيم کرد. در آبان ماه که وضعيت تمام تيم‌ها مشخص خواهد شد چند گزينه داريم؛ تيم‌هايي از آفريقا، آمريکاي جنوبي و حتي اروپا مدنظر داريم، اما هنوز چيزي قطعي نيست و بايد شرايط را بررسي کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درخصوص آخرين وضعيت محمدرضا خلعتبري در ليگ امارات تصريح کرد: وي قراردادي دارد که اگر بخواهد از تيمش جدا شود بايد يک ميليون دلار خسارت بدهد. وي خودش نمي‌تواند اين مبلغ را پرداخت کند و خواسته که اگر تيمي در ايران اين بازيکن را مي‌خواهد اين مبلغ را برايش پرداخت کند. رويانيان اظهار تمايل کرده بود و ما هم قول داديم هر کمک غيرمالي از دست‌مان بربيايد برايشان انجام دهيم.

کفاشيان با بيان اينکه خلعتبري خودش دوست دارد به ايران بيايد، افزود: ظاهرا وضعيت مالي رويانيان هم خيلي خوب نيست، اما اگر شرايط فراهم شود تلاش مي‌کنيم اين بازيکن را از ليگ امارات به ايران بياوريم.

وي درمورد فروش ساختمان کميته ملي المپيک تصريح کرد: در گزارش‌هايي که ما ديديم اسم هيچ فاميل و آشنايي را مشاهده نکرديم. قيمت ساختمان را هم در آن زمان بر اساس قيمت‌هاي کارشناسي بود و فکر نمي‌کنم کم بوده باشد؛ به هر حال اين موضوع در حال بررسي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها