کد خبر: ۱۵۵۳۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه سايپا با ابراز تعجب از حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر کسر يک امتياز از تيم سايپاي البرز گفت: به نظر مي‌رسد کميته انضباطي دچار اشتباه شده يا بر اساس گزارش‌هاي بررسي نشده راي صادر کرده است. اين حکم قطعا اصلاح خواهد شد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از باشگاه سايپا، خليل سپهرسبحاني با بيان مطلب فوق تصريح کرد: سايپا به معناي واقعي کلمه يک باشگاه فرهنگي-ورزشي است و سوابق اين باشگاه در سال‌هاي گذشته نشان مي‌دهد که اصول اخلاقي و فرهنگي سرلوحه کارش بوده است. متعجبم که رئيس محترم کميته انضباطي چگونه در مصاحبه خود اعلام مي‌کند اين باشگاه‌ها داراي سابقه در بي‌احترامي تماشاگرانشان بوده‌اند.

مديرعامل باشگاه سايپا با اشاره به اين مطلب که در مسابقه با راه‌آهن همه تماشاگران سايپا از حدود 30 تن فراتر نمي‌رفت، افزود: قطعا مسئولان کميته انضباطي نيز از اين موضوع بي‌خبر بوده‌ و بر اساس گزارش‌هاي غلط حکم صادر کرده‌اند که اميدوارم اين موضوع اصلاح شود. در غير اين صورت از طريق اعتراص به حکم صادره در کميته استيناف قطعا از حقوق باشگاه سايپا دفاع خواهيم کرد.

سپهرسبحاني در ادامه اظهار داشت: ظاهرا اتفاقات مسابقات پرتماشاگر و تخلفاتي که در آنها روي داده است، زمينه صدور حکم مشابه براي باشگاهي چون سايپا شده تا کميته انضباطي کمتر مورد اعتراض تيم‌هاي پرتماشاگر قرار گيرند. اينجا توصيه مي‌کنيم بهتر است مسئولان فدراسيون فوتبال با نظارت و دقت بيشتر و جلوگيري از بروز چنين اقداماتي شتابزده‌ باشگاه‌هايي را که همواره در گسترش فرهنگ و اخلاق پيشقدم بوده‌اند، مايوس نکنند.

مديرعامل شرکت فرهنگي‌-ورزشي سايپا ادامه داد: از مسئولان کميته انضباطي نيز انتظار داريم حتي اگر چند تن از تماشاگران در يک مسابقه دچار لغزشي مي‌شوند، به سوابق قابل تعريف باشگاهي چون سايپا توجه کرده و آنها را قرباني باشگاه‌هاي پرطرفدار نکنند. همچنين انتظار داريم کميته انضباطي اصول اخلاقي را بيش از همه رعايت کند و قبل از قطعي شدن حکم و ابلاغ آن به باشگاه‌ها از رسانه‌اي کردن مسائل خودداري کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به هرحال باشگاه سايپا همچنان بر رسالت خود براي پاسداري از اخلاق و ارزش‌هاي اسلامي در محيط ورزش پافشاري مي‌کند و اين کج‌سليقگي‌ها تاثيري در روند ارزشي اين باشگاه نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها