کد خبر: ۱۵۵۲۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری زنی معروف به «صدف دست‌کج» خبر داد که اقدام به سرقت منازل مردم در ساعات اولیه شب می‌کرد.
سرگرد ایرج ارسلانی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح خبر دستگیری سارق منزل در منطقه گلبرگ، گفت: در ساعت 20:30 هشتم مردادماه امسال گشت خودرویی کلانتری در حین گشت‌زنی در خیابان 105 تهرانپارس متوجه اشاره شهروندی می‌شود که با توقف ماموران در محل، این فرد عنوان می‌کند که یک سارق در طبقه چهارم آپارتمانشان در حال گشت‌زنی است.

وی با بیان اینکه با راهنمایی و اجازه مالک ساختمان درباره دستگیری فرد متجاوز، ماموران وارد ساختمان شدند، گفت: ماموران به محض ورود به داخل ساختمان متوجه شدند که یک زن حدود 30 ساله در حالی که یک تخته فرش ابریشمی با زمینه سرمه‌ای رنگ را روی دوش خود قرار داده، قصد خروج از ساختمان را دارد.

رییس کلانتری 147 گلبرگ با بیان اینکه بلافاصله ماموران نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند، گفت: این فرد که خود را «پریسا»‌ معرفی کرد، دستگیر و در تحقیقات مشخص شد، همدست او در ابتدای خیابان روی موتورسیکلتی نشسته که در حال کشیک بود که این فرد نیز دستگیر و هر دو به کلانتری دلالت داده شدند.

ارسلانی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان هویت خود را به دروغ عنوان کردند، گفت: ماموران دریافتند که «مهدی» 31 ساله دارای سابقه کیفری است که به عنوان نفر دوم و برای کشیک در سرقت‌ها با این زن همکاری کرده و در بررسی‌ها نشان داد که «پریسا» معروف به «صدف دست‌کج» 30 ساله و دارای سوابق متعدد کیفری است.

به گفته رییس کلانتری 147 گلبرگ، پرونده مقدماتی در کلانتری تشکیل و متهمان برای انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ فرستاده شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها