کد خبر: ۱۵۵۱۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی هر چه در توان داریم به کار خواهیم گرفت و آمریکا از هر اقدام خود علیه ایران پشیمان خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حسین کریمی‎اول در یادواره شهدای زابل‎آباد شهرستان گنبدکاووس پیام شهدا را تسلیم نماد حق در جامعه که ولایت فقیه است، دانست، اظهار داشت: انقلاب ما به برکت خون بهترین فرزندان این ملت به ثمر نشسته است.

وی تسلیم نماد حق بودن در جامعه که جایگاه رفیع ولایت فقیه است، ایثار و استقامت و پایداری در برابر سختی‎ها و ناملایمات را از پیام‎های شهدا برشمرد و تصریح کرد: ما باید خدا را شکر کنیم که ملت ما تابع ولایت فقیه است و امروز رهبری حکیم کشتی انقلاب ما را هدایت می‎کند.

کریمی‎اول همچنین با اشاره به پیام شهدا در استقامت و پایداری در برابر همه سختی‎ها و ناملایمات گفت: رزمندگان ما بدون پشتوانه و با توکل به خداوند به پیروزی‎های متعددی رسیدند، شهدای ما اینگونه بودند و اکنون نیز باید در مقابل همه تحریم‎ها استقامت کرد.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان همچنین خطاب به حاضران گفت: ما بر اساس باور دینی خود هرگز زیر بار ذلت نمی‎رویم و ملت ما همچنان پشت سر مقام معظم رهبری پای ارزش‎های خود ایستاده و از راه شهدا بر نمی‎گردد.

وی با اشاره به عداوت آمریکا با ایران او را دشمن دیرینه و قسم‎خورده ایران خواند و افزود: آزادی که آنها از آن دم می‎زنند امروز زیرسوال رفته است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی هر چه در توان داریم به کار خواهیم گرفت و آمریکا از هر اقدام خود بر علیه ایران پشیمان خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها