کد خبر: ۱۵۵۰۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
کتابچه درخواست ايران براي ميزباني جام ملت‌هاي 2019 منتشر مي‌شود.
مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال گفت: کتابچه درخواست ميزباني جام ملت‌هاي 2019 آماده شده و در 200 صفحه اطلاعات کامل درباره شرايط ايران براي گرفتن ميزباني توضيح داده شده است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: اين کتاب با مقدمه شروع شده و پس از صحبت‌هاي رييس و دبيرکل فدراسيون فوتبال اطلاعاتي از شهرهاي معرفي شده ايران به AFC وجود دارد. در اين کتاب اماکن ديدني، باستاني، گردشگري و... کشور معرفي و تاريخچه‌اي از فوتبال ايران ارايه شده است.

حسيني گفت: تهران، اصفهان، تبريز و مشهد چهار شهر معرفي شده به AFC هستند که اطلاعات آنها از قبيل: معرفي اماکن ديدني و تفريحي، هتل‌هاي 5 ستاره، اطلاعات کاملي از استاديوم‌ها، زمين‌هاي تمرين، فرودگاه‌ها، راه‌آهن و راه‌هاي مواصلاتي در اين کتاب آمده است. همچنين اطلاعاتي که کنفدراسيون آسيا از کشورها خواسته در قالب پرسشنامه ضميمه کتاب شده و نهايتا تا آخر هفته آينده براي AFC ارسال مي‌شود.

وي افزود: بايد از سازمان ميراث فرهنگي اين چهارشهر و همين طور بخش‌هايي چون هتل‌ها، فرودگاه‌ها و... تشکر کنيم که براي تهيه اطلاعات لازم، کمال همکاري را با فدراسيون فوتبال داشتند. اميدواريم با گرفتن امضاهاي قانوني باقيمانده و تکميل شدن اطلاعات و مدارک ايران، آن را به کنفدراسيون آسيا فرستاده تا شانس کشورمان براي کسب ميزباني جام ملت‌هاي 2019 افزايش يابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها