کد خبر: ۱۵۴۹۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرد از هفته سوم ليگ برتر از تيم‌هايي که تماشاگران‌شان فحاشي کنند امتياز کسر مي‌شود.
نقل از سايت فدراسيون فوتبال، با توجه به اينکه تا کنون تنبيهات انجام شده براي تماشاگران متخلف، موثر واقع نشده و از ميزان فحاشي و اهانت در ورزشگاه کم نشده است، کميته انضباطي حکم به کسر امتياز سه باشگاه ليگ برتري داد.

در بازي سايپا و راه آهن، تماشاگران تيم سايپا نسبت به داور فحاشي کردند که کميته انضباطي يک امتياز از تيم سايپا کم کرد.

همچنين در بازي ملوان و داماش به خاطر فحاشي طرفداران ملوان، يک امتياز از تيم ملوان کسر شد. ضمن اينکه تيم داماش به خاطر رفتار تماشاگرانش محکوم به پرداخت سه ميليون تومان جريمه شد.

افشين ناظمي سرمربي تيم داماش هم به دليل عملکرد مثبت در آرام‌سازي سکوهاي تيم داماش، مورد تقدير قرار گرفت و سه ميليون تومان به وي پرداخت مي‌شود. اين راي مربوط به حوادث داخل ورزشگاه است و چنانچه تخلف و يا حوادثي بعد از مسابقه رخ داده باشد فعلا کميته انضباطي اطلاعي ندارد.

در بازي استقلال و سپاهان نيز به دليل رفتار ناشايست نسبت به داور از سوي تماشاگران تيم  استقلال، يک امتياز از اين تيم کسر شد. ميرشاد ماجدي به دليل مصاحبه عليه داوري دو ميليون تومان جريمه شد و جواد نکونام، مهدي رحمتي و اميري قائم مقام باشگاه به دليل مصاحبه‌هاي تحريک‌آميز بعد از مسابقه مورد تذکر کتبي قرار گرفتند که در صورت تکرار، تنبيهات شديدتري برايشان در نظر گرفته مي‌شود.

آندرانيک تيموريان به دليل عکس‌العمل جوانمرادانه نسبت به رفتار زشت تماشاگران استقلال و مصاحبه درباره حمايت از داور، مورد تقدير قرار گرفته و سه ميليون تومان پاداش براي اين بازيکن در نظر گرفته شد.

ضمن اينکه راي سه باشگاه فوق در خصوص کسر امتياز قابل تجديد نظر خواهي است و در ساير بخش‌ها (جريمه‌هاي مالي، تذکر و تشويق) قطعي و لازم الاجراست.

گفتني است، از اين پس کساني که جريمه مي‌شوند تا زماني که جرايم خود را پرداخت نکنند،  حق بازي ندارند و در حمايت از تيم داوري از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر به بعد اگر اقدامي از سوي تماشاگران هر تيمي عليه داوران صورت گيرد، تيم‌ها با مقوله کسر امتياز مواجه مي‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها