کد خبر: ۱۵۴۹۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت : اعضاي تيم ما در بازي فردا بايد هوشيار باشند که سايپاي البرز را به دليل نتايج دو بازي قبل اين تيم ، دست کم نگيرند.
ديدار تيم هاي فوتبال استقلال خوزستان و سايپاي البرز ازهفته سوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران ساعت 22روز سه شنبه (فردا) در ورزشگاه تختي اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش ايرنا، عبدالله ويسي که بعدازظهر دوشنبه درنشست خبري قبل ازبازي با خبرنگاران دراهواز گفت وگو مي کرد ،اظهارداشت : سايپا تيم خوب و با ريشه اي است و معتقد هستم که وضعيتي که اکنون در جدول دارد ، جايگاه واقعي اش نيست.

وي اضافه کرد : اگرچه اين بازي براي ما سخت وحساس است ، ولي بازيکنان استقلال خوزستان با هدف برد و کسب سه امتياز پا به ميدان خواهند گذاشت .

ويسي به ترکيب تيم فوتبال استقلال خوزستان اشاره کرد وگفت : تيم ما متشکل از بازيکنان با تجربه و جوان است و بازيکنان تا اينجاي کار وظيفه خود را بخوبي در مقابل حريفان انجام داده اند.

وي به نقش تماشاگران اشاره کرد و افزود: آنان يار دوازدهم ما هستند به همين دليل از آنان انتظاردارم با حضور خود در ورزشگاه بازيکنان تيم خودرابراي رسيدن به پيروزي مورد حمايت قرار دهند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در باره کارت بازيکن خارجي اين تيم گفت که کارت موسي کوليبالي هنوز ازمالي نرسيده است و پيش بيني مي شود که در ديدار بعدي اين بازيکن را دراختيار داشته باشيم .

ويسي به اهداف تيم استقلال خوزستان در نيم فصل اول اشاره کرد و اظهار کرد: ما براي هرپنج بازي کسب هشت امتياز را درنظر گرفته ايم و اگر اين امر محقق شود که تاکنون شده در نيم فصل اول در رديف شش تيم اول خواهيم بود و درنيم فصل دوم براي کسب سهميه آسيايي تلاش خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها