کد خبر: ۱۵۴۸۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
بي‌شك اگر امير مي‌خواست كسي از اينكه او دارد برهاني را مواخذه مي‌كند بويي نبرد اينگونه در كمپ داد نمي‌كشيد.

به گزارش 598، چرا آرش برهاني حتي يك دقيقه هم فرصت نيافت مقابل سپاهان بازي كند؟ چرا شماره 9 كه در بازي با گسترش فولاد گل اول تيمش را به ثمر رساند حتي يك دقيقه هم فرصت بازي نيافت؟!


اين پرسش را خيلي‌ها در جريان بازي با سپاهان از خود پرسيدند و با خود گفتند حتما بايد اتفاقاتي افتاده باشد كه امير قلعه‌نويي گلزن بازي قبل را به ميدان فرانخواند و حتي يك دقيقه هم به او بازي نداد.


ريشه بازي نكردن برهاني مقابل سپاهان را بايد در تمرين‌هاي منتهي به بازي با سپاهان جستجو كرد. جايي كه امير قلعه‌نويي سر آرش فريادي زد كه همه حاضران كمپ آن را شنيدند؛ فرياد اين بود: «‌اي بابا، فقط بلدي حرف بزني. اين چه وضعيه، اين چه ضربه‌اي بود كه زدي؟!»


استقلال داشت تمرين گلزني مي‌كرد. هافبك‌ها به خط شده بودند و توپ‌ها را به كناره‌ها پاس مي‌دادند تا بازيكناني كه بايد توپ را ارسال مي‌كردند مهاجمان را در موقعيت گلزني قرار مي‌دادند. اين تمرين به خوبي انجام مي‌شد و هافبك‌هاي مياني و كناري با پاس‌هاي تكضرب سعي مي‌كردند بهترين پاس ممكن را براي مهاجمان مهيا كنند.


ناگفته نماند در آن تمرين نيكبخت سانتر‌هاي بسيار خوبي ارسال مي‌كرد كه بارها مورد تشويق حاضران هم قرار گرفت. كار تا جايي كه قرار بود مهاجمان ضربه نهايي را بزنند خوب پيش مي‌رفت تا اينكه وقتي توپ به برهاني مي‌رسيد او با ضربه‌هاي نااميدكننده‌اش كار را خراب مي‌كرد.


همين باعث شد كه امير آن داد و فرياد‌ها را به سر بازيكنش بزند و او را مورد سرزنش قرار دهد. آرش آنقدر توپ خراب كرد كه قلعه‌نويي ديگر به تيرك دروازه تكيه داد و فقط با افسوس به عملكرد برهاني نگاه مي‌كرد.


بي‌شك اگر امير مي‌خواست كسي از اينكه او دارد برهاني را مواخذه مي‌كند بويي نبرد اينگونه در كمپ داد نمي‌كشيد. امير انگار مي‌خواست همه بفهمند كه از آرش ناراضي است. حالا ممكن است اين نارضايتي مربوط به مسائل بيرون فوتبالي هم باشد كسي چه مي‌داند؟!


اما حالا بايد به اين پرسش هم فكر كرد كه آرش چه حرفي زده است كه امير حالا آن را به رخ مهاجمش مي‌كشد. از طرفي فقط 2 هفته از ليگ مي‌گذرد و اعتراض شديد قلعه‌نويي به عملكرد برهاني در تمرين‌ها نمي‌تواند فقط به مسائل تمريني مربوط باشد. قطعا اتفاقاتي بيرون از دايره زمين رخ داده...

ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها