کد خبر: ۱۵۴۸۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «هر چند ما شرايط باشگاه را درك مي‌‌كنيم اما به خدا مشكلات‌ مالي اجازه‌ نمي‌‌دهد تمركز داشته باشيم.»

به گزارش 598، گفته مي شد كه حميدرضا علي‌عسگري به علت اينكه خواب مانده بود با تاخير در تمرين پرسپوليس حضور يافت تا از ليست 18 نفره علي دايي خدا بخورد. علي‌عسگري در مصاحبه اش اين موضوع را شرح مي دهد:


* چرا از ليست 18 نفره خط خوردي؟
- به خاطر اينكه يادم رفته بود تمرين صبح برگزار مي‌‌شود و فكر مي‌‌كردم عصر تمرين داريم.


* اما مي‌‌گويند خواب مانده بودي و دايي به همين دليل تو را از ليست خط زده؟
- خير چنين چيزي نيست، خواب نمانده بودم. فكر مي‌‌كردم تمرين ساعت 14 بعداز ظهر برگزار مي‌‌شود و از آنجا مي‌‌خواهيم به فرودگاه برويم اما از طريق تماس تلفني متوجه شدم بايد صبح به تمرين بروم به همين دليل دير رسيدم، علي دايي هم مرا تنبيه كرد و خطم زد.


* مي‌‌گويند دايي خيلي از اين موضوع ناراحت شده؟
- علي آقا حرف خاصي به من نزد. هميشه جزو اولين نفرات بودم كه در تمرين حاضر مي‌‌شدم و تا حالا دير نكرده بودم اما گاهي اوقات از اين اتفاقات پيش مي‌‌آيد.


* ناراحت نيستي از ليست خط خوردي؟
- قطعا ناراحتم اما كاري نمي‌‌توان كرد.


* قبول داري در هر دو پست چپ و راست رقيبان سرسختي داري؟
- به هر حال شرايط هميشه سخت است اما من هميشه جنگيدم و از رقابت نترسيدم. مطمئنا جايگاهم را پس مي‌‌گيرم. در بازي با ذوب آهن هم به علت بدشانسي و حواسي‌پرتي تنبيه شدم و خط خوردنم دليل ديگري نداشت. بايد سعي كنم ديگر چنين اتفاقي برايم نيفتد.


* تا ديروز هم از پول خيري نبود و اين موضوع بازيكنان را شاكي كرده است؟
- همانطور كه شما هم گفتيد هنوز پول نگرفتيم. بچه‌ها هم مي‌‌دانند مسئولين باشگاه مشكل دارند. هر چند ما روي اين پول حساب كرديم اما الان به تيم كمك‌ نمي‌‌شود و كسي به فكر تيم نيست. اسپانسرها به موقع پول به باشگاه نرساندند. هر چند ما اين موضوع را درك مي‌‌كنيم اما به خدا مشكلات‌ مالي اجازه‌ نمي‌‌دهد تمركز داشته باشيم.


* بگذريم، به عنوان بازيكن قديمي پرسپوليس اينكه نوري بازوبند را مي‌‌بندد تو را ناراحت نكرده؟
- من نمي‌‌دانم بعضي‌‌ها با مطرح كردن اين بحث چرا مي‌‌خواهند مرا وارد مسائل حاشيه‌اي كنند! درست است كه قديمي‌ترين بازيكن پرسپوليسم اما اين دليل نمي‌‌شود بازوبند را ببندم. اصلا اغراق نمي‌‌كنم و حرفي در مورد بازوبند نزدم. در پرسپوليس همه بازيكنان سابقه خوبي دارند و فرق نمي‌‌كند چه كسي كاپيتان باشد.


* از باخت استقلال خوشحال شدي؟
- من بازي استقلال، سپاهان را كامل تماشا نكردم. بايد بگويم هر دو تيم شانس‌‌هاي قهرماني هستند به همين دليل تساوي سپاهان – استقلال به نفعمان بود و بيشتر خوشحالمان مي‌‌كرد.


* اما استقلال رقيب پرسپوليس است؟
- بله اگر از اين بعد به قضيه نگاه كنيم استقلال رقيب ديرينه پرسپوليس به شمار مي‌‌رود. اما ما همه تمركزمان را روي قهرماني گذاشتيم و نبايد به نتايج تيم‌هاي ديگر كاري داشته باشيم. بايد فقط بازي‌هاي خودمان را انجام بدهيم تا بتوانيم به مقام قهرماني برسيم.

روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها