کد خبر: ۱۵۴۸۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: ما در دو دیدار گذشته امتیاز نگرفته‌ایم و در بازی مقابل استقلال به دنبال امتیاز هستیم.

به گزارش 598،محمد عاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی عنوان کرد: ما و استقلال هفته گذشته شکست خورده‌ایم. استقلال اگر برای تسای هم به میدان بیاید اما جلوی تماشاگران مجبور است که بازی را ببرد زیرا هفته قبل هم نتیجه را واگذار کرده و برای بقا در کورس احتیاج به این 3 امتیاز دارد.

وی ادامه داد: ما در 2 بازی گذشته نتیجه نگرفته‌ایم و به دنبال این هستیم که در این دیدار با گرفتن امتیاز از شرایط موجود در جدول خارج شویم. ما در دیدار اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در بازی دوم مقابل فولاد بازی را به خوبی اداره کردیم آنها طی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. به نظرم فولاد زور این را نداشت که به ما گل بزند و به خوبی بازی را اداره کردیم و امیدوارم در دیدار فردا به همان گونه بازی کنیم.

سرپرست فجرسپاسی درباره اتفاقاتی که فصل گذشته در دیدار این تیم با استقلال رخ داد و حواشی به وجود آمده در آن دیدار برای مهدی نظری خاطرنشان کرد: ظاهرا نظری با آنها به شیراز نمی‌آید اما اگر او هم به شیراز بیاید ما کاری با او نداریم. نظری برای ما زحمت کشیده است. آن روزی که ما گفتیم نظری قصد دارد به استقلال برسد کسی باور نکرد. ذهنیت‌ها و مسائلی که وجود داشت برای سکوها بود. ما که صحبت کردیم پس از آن همه به ما اهانت هم کردند در رسانه‌ها از طرف ماجدی و امیری مورد حمله قرار گرفتیم.

وی افزود: به هر حال این موضوع وجود داشت و کسی نمی‌توانست کتمان کند حالا اگر اتفاقی هم افتاده او هست و خدای خودش. من که از غیب خبری ندارم ثابت هم شد که نظری استقلال را می‌خواهد. حالا هم که او استقلال رفته برایمان خیلی مهم نیست.

عاری یادآور شد: حرف برای گفتن زیاد است اما اگر بگوییم تاثیری ندارد من دهان روزه قسم می‌خورم که به علیپور هیچ موردی را عنوان نکرده بودیم که او نظری را احضار کرده و از او تعهد گرفت حتما مسئله‌ای بوده که علیپور این کار را انجام داده برای ما در مجموع ارزشی ندارد.

سرپرست فجرسپاسی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای جلوگیری اتفاقات روی سکوها دارند که همانند دیدار سال گذشته اعتراض‌هایی به نظری صورت نگیرد، گفت: ما دوست نداریم چنین اتفاقاتی بیفتد زمانی که حقیقی با پرسپولیس به شیراز آمد هم تماشاگران به خوبی او را تشویق کردند ما تمام برنامه‌های لازم را دیده‌آیم که این اتفاق نیفتد با لیدرها جلسه داریم و برای ما ارزشی ندارد مخصوصا اینکه در ماه مبارک رمضان هم قرار داریم این مسائل برای کسانی است که دوست دارند در فوتبال از هر مسیر غلطی به جاهایی برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها