کد خبر: ۱۵۴۶۸۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «خاطرات بد را به یاد دارم اما از کسی دلخور نیستم، پدرم به من گذشت را یاد داده است.»
فرزاد حاتمی درباره دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: «بازی خوبی بود و 3 امتیاز را گرفتیم. در اوایل بازی به دلیل عدم هماهنگی مشکلاتی داشتیم اما رفته رفته شرایط بهتر شد. قطعا آینده فولاد روشن است و مثل همیشه یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.»

 

وی درباره اولین حضورش در ترکیب فولاد و گلی که به ثمر رساند عنوان کرد: «متاسفانه در بازی اول به خاطر مسائل مربوط به رضایت نامه ام غایب بودم اما خوشحالم توانستم برای فولاد بازی کنم و با گلزنی هواداران را خوشحال کنم. خدا را شکر استقبال هواداران فولاد از من خیلی خوب بود، امیدوارم این پیروزی ها پایدار بماند و در بازی های آینده همین روند را ادامه دهیم.»

 

مهاجم فولاد درباره اینکه آیا در فولاد جای آرش افشین را گرفته تاکید کرد: «هر بازیکنی جایگاه خاص خودش را دارد، من هم جایگاه خودم را دارم. یک تیم با توجه به نیازهایش بازیکن می گیرد، من و افشین هر دو مهاجم هستیم اما سبک بازیمان هیچ شباهتی به هم ندارد. با این حال من جای کسی را در فولاد نگرفته ام.»

 

حاتمی درباره اینکه نمی تواند همراه استقلال برای کسب عنوان قهرمانی آسیا تلاش کند ناراحت نیست، خاطرنشان کرد: «از انتخاب امسالم راضی هستم. من اخلاقی دارم که خاطرات بد را به ذهنم می سپارم و فراموش نمی کنم. خوشحالم که برای رسیدن تیم استقلال به جمع 8 تیم برتر زحمت کشیدیم، به هر حال بنابه دلایلی نتوانستم ادامه دهم اما به من کم لطفی شد. گفتم که خاطرات بد را به یاد دارم اما از کسی دلخور نیستم، پدرم به من گذشت را یاد داده است.»

 

وی درباره مطالباتش از استقلال گفت: «در مدتی که آنجا بودم یک قهرمانی داشتیم و به یک چهارم آسیا رسیدیم، قدردانی نمی خواهیم دستمزدمان را که باید پرداخت کنند می خواهم. دوست ندارم کار به شکایت کشیده شود. در اولین فرصت که به تهران بروم نزد فتح الله زاده می روم تا به یک نتیجه ای برسیم و مشکللات حل شود.»

 

حاتمی درباره آینده آینده فولاد افزود: «فولاد هر سال جزو 4، 5 تیم اول لیگ بوده، امسال بازیکنانی اضافه شده اند که چند قهرمانی داشته اند. امیدوارم مثل آن تیمی که با کعبی، کاملی مفرد، میرزاپور، گل محمدی و ... قهرمان شدند دوباره برای این هواداران جام بگیریم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها