کد خبر: ۱۵۴۳۸۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
پاسبانیان:
مدیر سینما استقلال با امیدوار کننده دانستن ترکیب فیلم‌های عید فطر گفت: با توجه به فیلم‌های متنوعی که در اکران اول عید فطر به نمایش در آمده‌اند امید زیادی به نجات گیشه سینما از وضعیت فعلی داریم.

امیر هوشنگ پاسبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص ترکیب فیلم‌های اکران اول عید فطر و پیش‌بینی‌اش برای موفقیت این فیلم‌ها در اکران گفت: با توجه به فیلم‌های متنوعی که در اکران اول عید فطر به نمایش در آمده‌اند امید زیادی به نجات گیشه سینما از وضعیت فعلی داریم.

وی افزود: تنوع موضوعی مهمترین شاخصه فیلم‌های اکران عید فطر است و حداقل دو فیلم از این 5 فیلم پیش‌بینی می شود که با فروش بسیار خوبی مواجه شوند و از این طریق گیشه سینماها بعد از مدت‌ها تغییر اساسی کند.

مدیر سینما استقلال خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» سال گذشته در جشنواره فجر توانست جایزه بهترین فیلم مردمی را بدست بیاورد و به همین دلیل پیش‌بینی می شود تا در اکران عمومی هم مورد استقبال قرار گیرد و «هیچ‌کجا هیچ‌کس» نیز با توجه به ترکیب بازیگران امید زیادی برای فروش مطلوب دارد، اما با توجه به اینکه سایر فیلم‌ها را ندیده ایم نمی‌توانیم قضاوت درستی از میزان استقبال مخاطب برای آنها داشته باشم.

پاسبانیان در خاتمه با اشاره به استقبال ضعیف مخاطبان از «گهواره‌ای برای مادر» گفت: این فیلم یک هفته دیگر در سینما استقلال به اکران خود ادامه خواهد داد اما در مجموع فروش ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشت و از چهارشنبه هفته آینده «هیچ کجا هیچ‌کس» در سینما استقلال روی پرده خواهد رفت.

به گزارش فارس، 5 فیلم سینمایی «دهلیز» در گروه آزادی، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در گروه سینمایی آفریقا، «جابه‌جا» در گروه عصر جدید، «فرزند چهارم» در گروه قدس و «هیچ کجا هیچ کس» در گروه استقلال در اکران اول عید فطر روی پرده خواهند رفت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها