کد خبر: ۱۵۴۳۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
من به خودم و سبک بازي‌ام اعتقاد دارم. کارم را بلدم. کار من گل ساختن است، طراحي کردن. قرار است اين کار را براي بهترين تيم ايران انجام بدهم و مي‌دهم.
مصاحبه هافبک جديد استقلال با سايت گل؛ صدايش پاي تلفن آرام است و صميمي. کمي ياد مصاحبه با فابيو ميفتي. فقط لهجه‌ها تفاوت دارند. اعتماد به نفس و خنده ها همانند. انگار داري با فابيو مصاحبه مي کني. براي مصاحبه زياد وقت ندارد. تازه از تست پزشکي بيرون آمده و بايد کلي کار اداري ديگر را پشت سر بگذارد. با اين همه در مصاحبه کوتاه ما شرکت مي کند و قول مصاحبه بزرگ را مي دهد براي اولين پاس گل.

*گوران کمي از استقلال بگو.از استقلال چه مي داني؟

-من مي دانم استقلال تيم بزرگي است.دوبار قهرمان آسيا شده و امسال مي خواهند حتما براي بار سوم براي رسيدن به اين عنوان بجنگند.تا الان اين را از همه شنيده ام.از مدير عامل و کارمندان باشگاه تا هواداراني که گذري مرا ديده اند و خودم هم نفهميدم چطور مرا مي شناسند.اين همه اشتياق براي رسيدن به قهرماني در آسيا براي من جالب است.فکر کنم استقلال حالا شرايط خوبي دارد.

*بله.در صورت شکست دادن حريف تايلندي  استقلال احتمالا با تيمي از کره جنوبي بازي ميکند و بعد فينال.تا فينال فقط دو تيم پيش روي استقلال قرار دارد.

-خب اين قطعا اتفاق خوبي است.اميدوارم در بازي هاي آسيايي هم بتوانم خودم را خوب نشان دهم.

*از استقلال فصل قبل چيزي مي داني؟

- نه زياد.فقط مي دانم که قهرمان ليگ شده اند و تا نيمه نهايي جام حذفي و يک چهارم نهايي  آسيا صعود کرده اند.نمي شود تيم بدي بود و مديريت يا کادر فني يا بازيکنان بد داشت و اين همه موفقيت کسب کرد.استقلال براي من انتخاب بزرگ و خوبي است.خوشحالم که به ايران آمده ام و اميدوارم در طول مسابقات ارزش و توانايي هاي خود را نشان دهم.

*از امير قلعه نويي بگو.

-هنوز ملاقات فني خاصي نداشتيم.يک بار برايش بازي کردم و يک جلسه هم در تهران تمرين داشتم.او سرمربي است و بايد درباره من نظر بدهد نه من درباره او.فکر مي کنم بتوانم در کنارش فصل خوبي داشته باشم.

*اگر استقلال بخواهد مي تواني دربازي آينده بازي کني؟

-اين کاري است که برايش به ايران آمده ام.بي صبرانه منتظرم تا به من ميدان دهند و بازي کنم.

*آمادگيش را داري؟

- بله.مي توانم بازي کنم و خوب هم ظاهر شوم.فقط طبيعي است که 90 دقيقه اي نباشم.هماهنگي من با تيم زمان مي برد.

*اگر امير قلعه نويي از تو بپرسد که از اول بازي مي کني يا ذخيره ،چه مي گويي؟

-به نظرم سرمربي از آن دست آدم هايي است که به بازيکن اعتماد دارد و خوشحال مي شوم جنين اعتمادي بين ما باشد.من دوست دارم و مي توان در بازي بعدي استقلال از ابتدا در ترکيب اصلي استقلال قرار بگيرم.نمي توانم 90 دقيقه بازي کنم اما دوست دارم از اول بازي کنم.دوست دارم همبازيانم را داخل زمين کمک کنم.تصميم با مربي است نه با من.با اين همه اگر سرمربي از من چنين چيزي بپرسد پاسخ من اين است.

*انتظارات از تو خيلي بالاست.با رفتن جباري بازيساز اصلي تيم تو تنها بازيساز تيم هستي.

- از اينکه بازيساز تيم رفته چيزي نمي دانم.از اينکه انتظار از من زياد است مطمئنم.حتي اگر او نمي رفت هم انتظار از من زياد بود چون بازيکن خارجي هستم و اگر قرار بود خوب نباشم دليلي براي استخدام من نبود.بازيکن خارجي هميشه تحت فشار است.در فوتبال يا بايد نتيجه بگيري يا بازي نکني.من براي گريه کردن به ايران نيامده ام.آمده ام تا لبخند را روب صورت هواداران استقلال بنشانم.اميوارم با عمل اين را ثابت کنم.

*حرف آخر؟

-ممنون از مصاحبه شما.ببخشيد که وقت زيادي نبود.قول مي دهم پس از اولين پاس گلم باز هم در خدمت شما باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها