کد خبر: ۱۵۴۳۵۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
هافبک نفوذي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اين بازي به تير دروازه زدم و با توجه به روندي که در اين دو بازي داشتم، اميدوارم در بازي با مس کرمان اگر بازي کردم، به تور دروازه بزنم.
پيام صادقيان افزود: بازي خوبي بود ولي دو امتياز مفت از دست داديم. بايد دو، سه گل مي‌زديم و بر مي‌گشتيم. خودم هم يکي به تير دروازه زدم. بازي قبل هم موقعيت تک به تک داشتم، به اميد خدا بازي بعد به تور دروازه مي‌زنم.

وي درباره تغييري که در روند بازي با حضور او ايجاد شد ادامه داد: من تلاش مي‌کنم خواسته کادر فني را اجرا کنم. جوان هستم اما تجربه دارم و سعي مي‌کنم بهتر از بازي‌هايي که در ذوب آهن انجام دادم را در پرسپوليس به نمايش بگذارم. براي اين بازي هم انگيزه زيادي داشتم چون براي بعضي اين شائبه وجود داشت که کم کاري کنم، به خاطر همين تمام توانم را گذاشتم. در واقع براي اينکه خوب باشم، دنبال کار خاصي نيستم و سعي مي‌کنم فوتبال خودم را بازي کنم.

هافبک نفوذي پرسپوليس درباره تفاوت عملکرد سرخپوشان در دو نيمه، تصريح کرد: به نظرم در مجموع خوب و روان بازي کرديم ولي شايد تفاوت بين دو نيمه و آب و هواي خشک اصفهان مربوط مي‌شود که وقتي بچه‌ها به آن عادت کردند شرايط بهتر شد. خيلي هم تلاش کردند و موقعيت‌ها حاصل همين تلاش‌ها بود ولي افسوس که به گل نرسيديم.

صادقيان در مورد جو ورزشگاه نسبت به خود گفت: حساسيت‌ها روي عوض کردن تيم فقط براي ايران است. بايد حرفه‌اي به موضوع نگاه کرد. من از بچگي در ذوب آهن بودم. آنجا رشد کردم و خود تيم و هوادارانش براي من عزيز هستند. زماني رسيد که احساس کردم بايد شرايطم را تغيير بدهم. البته مشکل خاصي هم پيش نيامد. تعداد انگشت شماري حرف‌هايي زدند ولي در کل با خاطره خوبي از اين بازي برگشتم.

وي در پايان افزود: از هواداران مي‌خواهم تحمل داشته باشند و شک نکنند با حمايت آنها پرسپوليس از اين بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها