کد خبر: ۱۵۴۳۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
ابراهيم آشتياني معتقد است فصل جديد ليگ برتر کيفيت چنداني نداشته و بازي‌هاي اين ليگ سال به سال ضعيف‌تر مي‌شود.
پيشکسوت پرسپوليس درباره ارزيابي خود از عملکرد اين تيم در دو هفته نخست فصل جديد ليگ برتر اظهار کرد: پيش از اينکه درباره پرسپوليس صحبت کنم بايد بگويم که موضوعي که براي من تعجب‌برانگيز است اين است که کيفيت ليگ برتر هر سال پايين‌تر مي‌آيد. حرف اشتباهي در فوتبال ما وجود دارد که مربيان مي‌گويند تيم در هفته‌هاي اول هنوز جا نيفتاده در صورتي که اين اصلا درست نيست.

به گزارش ايسنا،وي افزود: وقتي يک تيم کار خود را شروع مي‌کند بايد به مرز آمادگي صددرصد رسيده باشد. 10 بازي اول 30 امتياز مهم دارد که شايد در ادامه فصل قابل جبران نباشد اما بعضي از مربيان مي‌گويند که ما تا هفته‌هاي اول آماده نيستيم و بدن بازيکنان هنوز تحت تاثير فصل بدنسازي است. اما اين صحبت قابل قبول نيست.

آشتياني با اشاره به اينکه کيفيت بازي‌هاي ليگ واقعا پايين است گفت: متاسفم که بازي‌هاي ليگ ما چندان کيفيتي ندارد. تازه پول‌هاي زيادي هم به اين بازيکنان داده مي‌شود. ما ديگر روي دست کشورهاي عربي زده‌ايم. حيف اين پول‌ها که خرج اين بازيکنان شود.

کاپيتان سال‌هاي دور پرسپوليس درباره بازي‌هاي اين تيم هم گفت: ديشب بازي پرسپوليس را ديدم. برتري پرسپوليس محسوس بود. اما ذوب آهن که يک تيم ريشه‌دار است حرفي براي گفتن نداشت و پاس‌هايي که مي‌دادند ارزش فني نداشت. ما شب گذشته يک صحنه خوب فوتبالي نديديم در حالي که تماشاگران به ورزشگاه مي‌آيند تا صحنه‌هاي زيباي فوتبال را ببينند و به طور مثال کارهاي ترکيبي را از تيم محبوب خود تماشا کنند.

آشتياني گفت: پرسپوليس تقريبا همان تيم فصل گذشته است و زياد تغييري نکرده. اين تيم هنوز در پست هافبک دفاعي مشکل دارد. دهنوي بازي‌ساز نيست اما مي‌خواهد اين نقش را بازي کند و پاس‌هايش اشتباه مي‌شود. حقيقي يک بازيکن جنگنده است و در کنار او بايد يک بازي‌ساز هم در پرسپوليس باشد. با اين حال در بازي ديشب هر دو تيم از نظر بدني وضعيت خوبي نداشتند و ميزان دوندگي‌شان يک سوم استانداردهاي دنيا بود که اين براي فوتبال ما جالب نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که پيش‌بيني‌اش از آينده پرسوليس در ليگ چيست به ايسنا گفت: طرفداران پرسپوليس زياده‌خواه هستند و از تيم‌شان قهرماني مي‌خواهند. پرسپوليس امسال محکوم به اين است که در ميان تيم‌هاي بالاي جدول باشد و براي قهرماني بجنگد. فصل گذشته پرسپوليس خوب نتيجه نگرفت و امسال هواداران اين تيم نمي‌توانند تحمل کنند که اين تيم در ميانه‌هاي جدول باشد. ليگ ما زياد سطح بالايي ندارد و پرسپوليس مي‌تواند با کمي بازي بهتر و حمايت هوادارانش به بهترين نتايج برسد. البته به نظر من دايي بايد جوان‌گرايي را در پرسپوليس بيشتر کند. پيام صادقيان شب گذشته عملکرد خوبي داشت و بهتر است که از اين گونه بازيکنان بيشتر استفاده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها