کد خبر: ۱۵۴۳۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
فريدون اصفهانيان نتايج جلسه امروز کميته داوران در دفتر علي کفاشيان را تشريح کرد
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، رئيس کميته داوران در اين باره گفت: اين نشست با حضور کفاشيان، محمدنبي، عسگري، ممبيني، مرادي، موسوي و اينجانب برگزار شد و جلسه بسيار خوبي بود، به هر حال وظايف کميته و دپارتمان طبق اساسنامه فدراسيون مشخص است و بايد طبق اساسنامه وظايفشان را انجام دهند.

وي ادامه داد: در اين جلسه درباره داوراني که قرار است بازيهاي آتي ليگ برتر را قضاوت کنند بحث و بررسي هاي انجام شد و هماهنگي هاي لازم بوجود آمد. ابلاغ داوران آماده و در اسرع وقت به آنها داده مي شود. ما در نظر داريم مثل ليگ هاي معتبر جهان برنامه داوران را از چند هفته قبل مشخص و آن را اعلام کنيم. تاکنون اگر اين موارد اتفاق نيفتاده به اين دليل بوده که برنامه هاي ليگ مرتب تغيير پيدا کرده است. اگر اعلام برنامه ها هميشگي باشد اين اتفاق خواهد افتاد.

اصفهانيان در ادامه گفت: مصوبات کميته داوران توسط دپارتمان اجرا مي شود، اگر نقطه نظراتي هم توسط رئيس دپارتمان وجود داشته باشد در جلسه اي به کميته اعلام خواهد شد تا بررسي شود. بر همين اساس چيدمان داوري وظيفه کميته داوران است و دپارتمان در نقش اعلام کننده عمل مي کند، البته کميته و دپارتمان با هماهنگي يکديگر عمل خواهند کرد.

رئيس کميته داوران در پايان گفت: با توجه به اينکه بنده سخنگوي کميته داوران هستم با هماهنگي روابط عمومي فدراسيون از اين پس مصاحبه خواهم کرد و همچنين مي خواهم درباره محروميت دو داور فوتسال و يکي از اعضاي کميته داوران به دليل عدم هماهنگي با فدراسيون در سفر به کويت بگويم ناهماهنگي هاي بوجود آمده و کميته آن را بررسي خواهد کرد و با هماهنگي فدراسيون در اين زمينه تصميم گيري خواهد شد.

حسين عسگري، رئيس دپارتمان داوري نيز گفت: جلسه بسيار خوبي بود و بحث هاي خوبي انجام شد و به نتايج مناسبي رسيديم.

وي ادامه داد: تکليف وظايف دپارتمان و کميته مشخص است و ما بر همان اساس عمل مي کنيم. از اول هم بناي کار دپارتمان عمل کردن به وظايف و هماهنگي با فدراسيون و کميته داوران بوده است.

عسگري در پايان گفت: خروجي جلسه بسيار خوب بود و دپارتمان هيچ وقت خارج از حيطه وظايفش کاري انجام نمي دهد و عمل نمي کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها