کد خبر: ۱۵۴۲۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال معتقد است که اختلاف بين او و حسين عسگري نبايد در عملکرد داوران تاثير منفي بگذارد چون اين مسائل به آنها ربطي ندارد و بايد کار خود را انجام دهند.
فريدون اصفهانيان در توضيح عملکرد نه چندان مطلوب – و بلکه ضعيف – داوران در دو هفته نخست فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال، اظهار کرد: داورها بايد کار خود را انجام دهند و کاري به اختلاف کميته و دپارتمان نداشته باشند. اين مسائل به داوران ربطي ندارد. زماني که ما داوري مي‌کرديم اصلا کاري نداشتيم که در کميته چه مي‌گذرد و دپارتماني هم اصلا وجود نداشت.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: متاسفانه گاهي مسائل کلان در عملکرد داوران اثرگذار است اما اين که عملکرد ضعيف داوران در هفته‌هاي نخست ليگ برتر به اختلاف من و حسين عسگري مربوط است بيشتر به شايعه‌پراکني شبيه است تا واقعيت. داوران چه کار دارند که در رده‌هاي بالا چه مي‌گذرد؟

اصفهانيان در ادامه و در پاسخ به اين سوال که دليل عملکرد نامطلوب داوران در دو هفته نخست ليگ برتر فوتبال چيست، گفت: وضعيت آن‌طور هم که فکر مي‌کنيد بد نيست! اشتباه داوري هميشه بوده است. خداي نکرده نمي‌خواهم به داوران توهين کنم اما به هر حال توان داوران ما همين است. من که نمي‌توانم به جاي آنها قضاوت کنم! ان‌شاءالله رفته رفته عملکردها بهتر مي‌شود.

وي همچنين درباره جلسه امروز (شنبه) کميته داوران که قرار است با حضور حسين عسگري و مقامات فدراسيون فوتبال برگزار شود، گفت: من بارها گفته‌ام که آنچه در اساس‌نامه آمده بايد اجرا شود. در اساس‌نامه شرح وظايف کميته و دپارتمان آمده است.

اصفهانيان ادامه داد: همه چيز در اختيار کميته داوران است و دپارتمان تنها حکم بازوي اجرايي کميته را دارد. همه چيز بر عهده کميته داوران است. کساني که در دپارتمان مشغول هستند در واقع چند کارمند هستند که مي‌توانند تغيير کنند. به هر حال خواسته‌ايم که اکثر مقامات فدراسيون از جمله کفاشيان و نبي در جلسه امروز حاضر باشند. اصلا جامعه داوري دچار سردرگمي شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها