کد خبر: ۱۵۴۱۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم هر چه سريع‌تر درد پايم بخوابد،وقتي راه مي‌روم پايم تير مي‌کشد خودم هم نمي‌دانم کي مصدوم شدم.
رضا حقيقي در خصوص بازي با ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از عملکرد نسبتا خوبي که مقابل تراکتورسازي داشتيم برابر ذوب‌آهن هم مخصوصا در نيمه اول بسيار هماهنگ بوديم ولي مشخص بود که دو تيم در نيمه اول مي‌خواهند همديگر را محک بزنند.

به گزارش فارس،وي افزود: در نيمه دوم يخ بازي باز شد و ديديد با حملات منظم بهتر از حريف بوديم هم موقعيت داشتيم و همه کار در زمين کرديم فقط متاسفانه گل نزديم که اميدوارم در بازي‌هاي آينده اين مسئله هم حل شود.

حقيقي در خصوص مصدوميتش گفت: باور کنيد وقتي در زمين هستم درد و اين حرف‌ها را متوجه نمي‌شوم اما وقتي بازي تمام شد متاسفانه کنار پايم درد عجيبي داشت و هنوز هم دست بردار نيست نمي‌دانم بايد عکس بگيرم يا خير تا وضعيتم چه مي‌شود اما پزشکان گفته‌اند چيزي نيست.

وي تاکيد کرد: اميدوارم هر چه سريع‌تر درد پايم بخوابد در غير اين صورت باور کنيد وقتي راه مي‌روم پايم تير مي‌کشد خودم هم نمي‌دانم کي مصدوم شدم.

هافبک قرمزپوشان در پاسخ به اين سؤال که آيا اين پرسپوليس با تيم فصل گذشته فرق کرده يا خير، گفت: با قدرت مي‌گويم خيلي بهتر خواهيم شد چون تيم جواني داريم و فرصت مي‌خواهد که با هم هماهنگ‌تر شود. در دو بازي گذشته هم بسيار خوب ظاهر شديم ولي بهتر مي‌شويم.

حقيقي در پاسخ به سؤال ديگري که روز گذشته در درگيري‌ها کمي احتياط مي‌کردي تا کارت نگيري، خاطرنشان کرد:‌ من وقتي وارد بازي مي‌شوم مي‌خواهم بجنگم و موثر باشم به دنبال مدارا کردن نيستم خوشبختانه ديروز در جنگ تن به تن هم پيروز بودم. دوست دارم کارت نگيرم تا هميشه در خدمت پرسپوليس باشم و حتي يک بازي هم از دست ندهم ولي چون پستم هافبک است بايد بجنگم تا مانع کار کردن حريف باشم.

حقيقي در پايان ضمن تعريف از ذوب‌آهن گفت: خيلي دوست داشتيم تا 3 امتياز بازي با ذوب‌آهن را در خارج از خانه بگيريم اما نشد. ذوب‌آهن در مقابل حريفان ديگرش اينقدر دست و پا بسته نيست و به مراتب با توجه به بازيکناني که دارد تيم‌ها را اذيت مي‌کند اما آنها به نظر من مقابل ما غافلگير شدند اما اي کاش 3 امتياز بازي را مي‌گرفتيم و با خيال راحت به تهران مي‌آمديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها