کد خبر: ۱۵۴۰۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه پرسپولیس ضمن موافقت با بازی دوستانه با هامبورگ نامه‌ای را برای آلمانی‌ها نوشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه هامبورگ آلمان در نامه‌ای که روز گذشته خبرگزاری فارس، آن را منتشر کرد موافقت خود را با برگزاری یک دیدار در ایران با پرسپولیس و حضور قرمزپوشان در تورنمنت چهار جانبه آلمان و هامبورگ موافقت کردند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز پس از هماهنگی با رویانیان نامه‌ای را به همتای آلمانی خود در باشگاه هامبورگ نوشتند. در این نامه مسئولان باشگاه پرسپولیس موافقت خود را با برگزاری دیدار دوستانه با هامبورگ اعلام کردند که در بین دو نیم فصل بازی پرسپولیس و هامبورگ در ایران برگزار شود. همچنین در خصوص حضور پرسپولیس در آلمان نیز صحبت‌هایی را باباشگاه هامبورگ در قالب یک نامه انجام دادند که قرار است از طریق روابط بین الملل باشگاه پیگیری شود.

پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که برای میزبانی از هامبورگ کمی نیاز به زمان دارند چون باید یکسری مسائل هماهنگ و مقدمات بازی انجام شود.

این نامه قرار است به زودی از طرف رویانیان برای باشگاه هامبورگ ارسال شود. همچنین با توجه به رایزنی‌های امور بین املل باشگاه پرسپولیس سه تیم باشگاهی اروپایی آمادگی‌های خود را برای بازی دوستانه با قرمز پوشان اعلام کردند که قرار است پس از نشستی با دایی جواب این تیم‌ها داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها