کد خبر: ۱۵۳۹۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
محمد رويانيان مي‌گويد از ابتداي فصل يک ريال هم به پرسپوليس کمک نشده و اعضاي دولت در همين روزهاي پاياني هم مي توانند بعضي کارها را پيش بياندازند.
رويانيان درباره آخرين وضعيت انتقال خلعتبري به پرسپوليس گفت: فعلا دولت در حال تغيير و تحول است. در تلاش هستيم که پول رضايتنامه خلعتبري را فراهم کنيم. از دولت مي‌خواهيم که براي اين کار به ما قولي بدهد و بر اساس آن قول بنشينيم و با هم صحبت کنيم. البته خلعتبري هم خودش بايد بخواهد و براي جدا شدن از عجمان تلاش کند و من بعيد مي‌دانم که با اين وضعيت او بتواند رضايت نامه‌اش را بگيرد.

به نقل از ايسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که در فصل جديد يک ريال هم از وزارت ورزش به ما کمک نشده، گفت: فصل قبل به ما دو نيم ميليارد پول دادند که به اندازه قيمت سه بازيکن است، اما ما بايد 25 بازيکن بگيريم. امسال يک ريال هم به ما داده نشده است. البته به استقلال در ابتداي فصل مقداري کمک کردند. ضمن اين که نه تنها به ما پولي ندادند، بلکه جريان رفتن ما هم اميدهاي ما را نااميد کرد و باعث شد در چند قرارداد ضربه بخوريم. تنها راه حل اين است که منتظر دولت بعدي بمانيم. دولت جديد يکشنبه روي کار مي‌آيد و اميدواريم هر چه زودتر تکليف همه چيز مشخص شود. همان طور که گفتم يک ريال هم نگرفته‌ايم و فقط بخش خصوصي کمک کوچکي به ما کرد که بعدا به هواداران اعلام مي‌کنم اين کمک از سوي چه کسي انجام شد.

رويانيان با اشاره به اين که دولت نبايد به رفتن خود فکر کند، گفت: ما نبايد منتظر باشيم که مهلت‌مان تمام شود و يک نفر ديگر روي کار بيايد. من اگر جاي عباسي بودم، بدون اين که منتظر پايان دولت باشم تا يک نفر را به جاي من بگذارند، تکليف را روشن مي‌کردم. به هر حال دولت جديد هم مستقر مي‌شود و اين دولت و‌ آن دولت ندارد. ما همه سرباز اين مملکت هستيم. اگر يک ساعت به ماموريتمان مانده باشد هم بايد کارمان را دنبال کنيم. من از عباسي انتظار دارم در موضوع خلعتبري به ما کمک کند.

وي درباره پيشنهادهاي خود براي حل مسائل مالي پرسپوليس و استقلال در دولت جديد، گفت: من سه پيشنهاد صريح و سهل الوصول دارم که مي‌تواند در روز اول دولت روحاني هم اجرايي شود. حتي مي توانست پنجشنبه گذشته در دولت احمدي نژاد انجام شود، اما متاسفم که به جاي اين که کار مملکت را بچرخانيم منتظريم اين دولت برود و دولت جديد بيايد. دولت جديد مي‌تواند بدون اين که پولي به دو باشگاه سرخابي بدهد، با يک کار کوچک مشکلات مالي آنها را حل کند.

رويانيان با اشاره به يکي از پيشنهادهاي خود، گفت: من قبلا به ضرغامي گفته‌ام و باز هم مي گويم که کليد يکي از مشکلات سرخابي‌ها دست اوست. پيشنهادي که من به صدا و سيما داده‌ام ربطي به حق پخش ندارد و با يک کار خيلي ساده بدون اين که پولي از سوي صدا و سيما هزينه شود مي‌توان به پرسپوليس و استقلال کمک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها