کد خبر: ۱۵۳۹۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات تازه مجتبي جباري واکنش نشان داد.
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌هاي تازه مجتبي جباري گفت: باشگاه استقلال قصد داشت که درباره مساله جباري سکوت کند چون دوست نداريم در سال منتهي به جام جهاني براي فوتبال ايران تنشي ايجاد کنيم. جباري ديروز (پنجشنبه) با جباري استقلال قابل قياس نبودند. به هر حال جباري صحبت‌هايي مطرح کرده که صحيح نيست و نيازمند پاسخ است.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه افزود: جباري گفته که اگر فتح‌الله‌زاده از استقلال برود، بازمي‌گردد در حالي که او بايد بداند کسي برايش دعوت‌نامه نفرستاده است! اصولا همين حرف‌ها و رفتارها بود که باعث جدايي جباري از استقلال شد. او بارها براي پرويز مظلومي، زنده‌ياد حجازي و امير قلعه‌نويي، براي حضورش در استقلال شرط گذاشته. گويي کسي در استقلال نيست که از تيغ تيز جباري زخم نخورده باشد.

محمد سررشته‌داري در ادامه اظهار کرد: جباري باز هم تاکيد کرده که سال گذشته با مديرعامل درگيري فيزيکي داشته و دليل اين امر را هم توهين مديرعامل به پدرش عنوان کرده است. مساله اين است که شاهدان ماجرا اين مساله را تکذيب مي‌کنند اما اگر فرض کنيم که ماجرا حقيقت داشته چرا جباري پارسال در استقلال ماند و گفت که بهترين قرارداد عمرش را از نظر مالي بسته است؟ قاعدتا دريافت پول زياد باعث نشد که جباري از پدرش بگذرد! بنابراين واضح است که هيچ توهيني صورت نگرفته است.

وي افزود: آقاي فتح‌الله‌زاده تلاش زيادي کرد که از سوي هواداران، بازيکنان و مربيان هيچ توهيني به جباري صورت نگيرد. اين مساله با اسناد و حرف‌هاي رد و بدل شده قابل اثبات است. کما اينکه پيش از بازي هم از هواداران خواسته شد که به جباري توهين نکنند. هرچند کنترل همه تماشاگران امکان‌پذير نيست اما تلاش زيادي صورت گرفت که کسي به جباري توهين نکند.

سررشته‌داري در پايان اظهار کرد: درباره مساله جباري به همين قدر بسنده مي‌کنيم و باقي مسائل را از طريق قانوني و طبيعي‌اش دنبال مي‌کنيم اما اميدواريم که بازيکنان فوتبال ايران آن‌قدر حرفه‌اي باشند که ديگر شاهد چنين مسائلي در فوتبال ايران نباشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها