کد خبر: ۱۵۳۸۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
مدافع بانوي پير تاکيد کرد يوونتوس از هيچ تيمي هراس ندارد و اين تيم‌هاي ديگر هستند که بايد از قهرمان سري A ايتاليا بترسند.
لئوناردو بونوچي با اشاره به اينکه يوونتوس در فصل جديد کار دشواري براي دفاع از عنوان قهرماني‌اش خواهد داشت به سايت رسمي اين باشگاه گفت: بهتر است در ابتداي فصل با تيم‌هاي بزرگ مصاف کنيم، چون آنها هنوز در مرحله تغيير و تحول هستند، در حالي که ما همچون ماشيني هستيم که خوب روغن‌کاري شده است. ما قهرمان ايتاليا هستيم، اگر قرار باشد کسي از کسي بترسد اين تيم‌هاي ديگر هستند که بايد از يوونتوس بترسند.

به گزارش تسنيم،آمدن آنجلو اوگبونا از تورينو به يوونتوس رقابت در خط دفاعي اين تيم را سخت‌تر مي‌کند و بونوچي به خوبي به اين موضوع آگاه است و مي‌داند که براي داشتن جايگاه ثابتي در خط دفاع بانوي پير کار دشواري در اين فصل پيش‌رو دارد.

مدافع 26 ساله بيانکونري‌ها افرود: من صددرصد تلاشم را خواهم کرد، زيرا نمي‌خواهم به خاطر روي فرم نبودنم جايگاهم در خط دفاعي را از دست بدهم. در کل در اختيار داشتن بازيکني همچون آنجلو براي تيم خوب است. او در طول فصل همانند کارلوس توز و فرناندو يورنته کمک شاياني به يوونتوس خواهد کرد.

بونوچي در سال 2010 از تيم فوتبال باري به يوونتوس آمد و به دنبال فتح سومين قهرماني متوالي در سري A ايتاليا با اين تيم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها