کد خبر: ۱۵۳۸۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال در آستانه بازي حساس مقابل سپاهان با شادي زايدالوصفي سر تمرينات تيمش حاضر شد.
امير قلعه‌نويي طي روزهاي گذشته به علت حاشيه‌هاي بسيار زياد استقلال شور و حال قبل را نداشت و ترجيح مي‌‌داد در تمرينات بيشتر نظاره‌گر باشد. اما مشخص نشد چه اتفاقي افتاد که سرمربي آبي‌پوشان با روزهاي ديگر تفاوت داشت.


قلعه‌نويي به محض حضور در محل تمرين با امير عرب، يکي از معاونان باشگاه به شوخي و خنده پرداخت و پس از آن فرزندان پژمان نوري و اميرحسين صادقي را به گوشه‌اي از زمين فراخواند و با آنها به بازي پرداخت. قلعه‌نويي به آنها مي‌گفت که اگر بتوانيد توپ را از من بگيريد جايزه خوبي نزد من داريد. صحنه بازي قلعه‌نويي با دو کودک براي هواداران بسيار جالب توجه بود.


اما در ادامه سرمربي استقلال که بسيار پرنشاط به نظر مي‌رسيد با شنيدن کري خواني بازيکنان در بازي سپک‌‌تاکرا به سمت آنها رفت و از نيکبخت خواست تا جاي خود را به او بدهد تا در گروه اکبرپور و قاضي مقابل تيم صادقي و پژمان نوري و آرش برهاني قرار بگيرد. چند دقيقه از اين بازي پرتماشاگر نگذشته بود که بازيکنان پا را فراتر گذاشته و براي قلعه‌نويي کري مي‌خواندند.


در يکي از صحنه‌ها پژمان نوري خطاب به سرمربي تيم گفت: «اميرخان فکر نمي‌کني براي بازي با ما کمي پير شده‌اي؟»


اين جمله هافبک استقلال واکنش قلعه‌نويي را در پي داشت. سرمربي آبي‌پوشان به او گفت: «اگر به سن من برسي خانه‌نشين خواهي شد چه برسد که بتواني سپک‌تاکرا بازي کني.»


اين جواب سرمربي استقلال باعث خنده تمام بازيکنان شد و بازار کري خواني را داغ‌تر کرد.


اما پس از پايان اين جريانات بازيکنان وقتي براي گرم کردن به دويدن پرداختند در مورد شادابي سرمربي استقلال صحبت مي‌کردند و عده‌اي اعتقاد داشتند قلعه‌نويي از اينکه آندرانيک تيموريان براي ديدار مقابل سپاهان آماده شده بسيار خوشحال است و نتوانسته اين شادي خود را پنهان کند.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها